Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe kan dat specifieke nummer eigenlijk zo hoog staan? Is objectief natuurlijk niet het op één na beste nummer ooit. Is het ooit enorm gepusht door Radio2 zelf of iets in die trant?
Edit: zag dat hij in 2024 op 4 stond. Nog steeds buitensporig hoog.
Hoe kan dat specifieke nummer eigenlijk zo hoog staan? Is objectief natuurlijk niet het op één na beste nummer ooit. Is het ooit enorm gepusht door Radio2 zelf of iets in die trant?
Wel inmiddels nog Crazy Train van Ozzy erin gezet in plaats van Grand Funk Railroad dit jaar. Maar ik heb wel jaren lang alleen maar glammetal-achtigen gestemd, maar door de jaren heen is daar wel een switch in gekomen speciaal voor de top2000. Nou is er wel een beetje een basis van een 15-tal nummers dat er standaard in zal komen: Kiss, Scorpions, Iron Maiden, Whitesnake, Tom Jones, Bon Jovi, Queensrÿche, Bee Gees, The Rasmus en Pokémon zo uit het hoofd in ieder geval bijvoorbeeld.
Dat nummer is uitgebracht midden in corona ook en dat zie je bijvoorbeeld ook bij een Soldier On van Di-Rect, dat deed wat met de mensen, maar ik vind Rollercoaster oprecht een geweldig mooi nummer, zonder er een diepere betekenis bij te hebben zoals @luluasas aanhaalde.
Vond het ook wel mooi dat het toen op 1 binnen kwam en het een keer geen Bohemian Rhapsody was (niks tegen dat nummer verder, mooie nummer 1)
Veel mooie lijstjes, leuk ook gewoon dat elke lijst altijd wel minimaal 1 nummer heeft dat ik denk "ja, zou ik ook op willen stemmen", twee keer Stef Bos - Is Dit Nu Later bijvoorbeeld gevonden.
Moet het wel onopvallend zijn, want dan kan je ook zomaar ongeldig verklaard worden. Al zou ik niet weten hoe ze dat gaan onderscheiden van gewoon verschillende mensen in een huishouden.
Moet het wel onopvallend zijn, want dan kan je ook zomaar ongeldig verklaard worden. Al zou ik niet weten hoe ze dat gaan onderscheiden van gewoon verschillende mensen in een huishouden.