Top 2000

Dankje! Welke waren verrassend voor je?

Jouw lijst is ook heel mooi, trouwens! Ietsje obscuurder dan de mijne.
Met name de Nederlandstalige nummers had ik niet in jouw lijst verwacht. Geen waardeoordeel trouwens hoor, met name Klein Orkest en Kadanz raken bij mij ook vaak een snaar als ik die terughoor.

Obscuurder betekent in dit geval ook meestal kansloos om de eindlijst te halen, helaas.

Dan deel ik hem ook maar:

Vorig jaar alleen op jaren 60 muziek gestemd. Dit jaar alleen gestemd op liedjes die niet op mijn stemlijsten stonden van de afgelopen 5 jaar. Zo kan ik zo veel mogelijk nummers toevoegen aan mijn gecombineerde top 2000 afspeellijst.

• Leuk
Waarderingen: Steve

Denk dat er toch een heel verschil is tussen onze eigen top100 en de stemlijsten van de top2000. Zie genoeg nummers passeren die nergens te bekennen zijn in onze forumlijst…

Ik pas mijn eigen stemlijst ook aan op basis van de top2000-keuze lijst. 90% van mijn forum-lijst zal nooit een keuze zijn daar (al komt dat hier ook niet in de top100 terecht natuurlijk)

Stemlijst van moeders en mijzelf. Denk dat ik de enige ben hier die op Bökkers en Drock heeft gestemd maarja support your locals he!

Ik heb Bökkers al ergens anders zien passeren, dacht ik

Users who are viewing this thread