Top 2000

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Ja dat kan nog wel want niet alle blokken zijn altijd uitverkocht. Mijn neefjes zijn zo weleens een paar shifts achter elkaar geweest omdat erna nog ruimte was. Maar het is wel een risico nemen dus.
inmiddels is aanwaaien ook niet meer mogelijk. Alle blocks zijn uitverkocht

Lees onderstaande punten goed door!

  • Het Top 2000 Café is dit jaar 24/7 geopend van 25 t/m 31 december
  • Maximaal 6 tickets per persoon
  • Prijs is €6,50 per ticket
  • Een ticket geeft toegang voor 50 minuten in het café
  • Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis toegang en mogen op schoot, vanaf 4 jaar is een eigen ticket nodig.
  • Je bent 1 uur vóór je tijdslot welkom bij Beeld & Geluid
  • Tickets zijn dit jaar alleen beschikbaar in de onlinevoorverkoop. Het is niet mogelijk om tickets aan de deur te kopen of het Top 2000 Café te bezoeken zonder ticket.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Ik volg de tijdloze op StuBru en via een fansite kan je vergelijken met andere jaren.

Gezien de ophef over de zanger van Arcade Fire vroeg ik me af hoe ze het deden dit jaar en je kan wel stellen dat in vrije val zijn.
Op 1 nieuw nummer in de lijst na gaan al hun noteringen zwaar tot heel zwaar achteruit.


20212022
39?Rebellion (Lies)
526↘︎605Ready to Start
290↘︎608No Cars Go
407↘︎733Everything Now
486↘︎849Intervention
628↘︎896Wake Up
946↘︎1147Neighborhood #1 (Tunnels)
795↘︎1480Reflektor
1228↘︎1506Afterlife
-↗︎1919Suburban War
315?The Suburbs
1739?Keep the Car Running
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Le Lacs Du Connemara. Wat een nummer! Net ff de buren opgeschrikt. Het voorbeeld hoe je kan rocken met een orkest. Blijf echt heerlijk gaan op die plaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V en jaydee76

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Gisteravond hoorde Snowy White voorbij komen. Bird of Paradise. Wat een prachtige plaat is dat toch. Staat er al sinds het begin in. Er komen iedere dag wat pareltjes voorbij.....
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Le Lacs Du Connemara. Wat een nummer! Net ff de buren opgeschrikt. Het voorbeeld hoe je kan rocken met een orkest. Blijf echt heerlijk gaan op die plaat.
Dat was weer lekker wakker worden inderdaad! Een van de nummers die ik altijd even wil zien, meestal wel feest in het café
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Het is bij radio 2 t/m volgende week vrijdag stemweek voor de week van de jaren 80. Heb een lijstje ingestuurd.

Dire Straits Brothers In Arms
Dire Straits Telegraph Road (Albumversie)
U2 Where The Streets Have No Name
U2 Bad
Guns N' Roses Sweet Child O' Mine (Albumversie)
Feargal Sharkey A Good Heart
Split Enz Message To My Girl
Roxette Listen To Your Heart (Albumversie)
UB40 Food For Thought
Mark Knopfler Going Home (Theme From The Local Hero)
Sting Englishman In New York
Queen Radio Ga Ga
Simple Minds New Gold Dream (81-82-83-84)
Eric Clapton She's Waiting (Albumversie)
Genesis Home By The Sea
ABBA The Day Before You Came
Doe Maar Pa
Police
Every Little Thing She Does Is Magic
Orchestral Manoeuvres In The Dark
Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
Jan Hammer Crockett's Theme

Stem nu voor de NPO Radio 2 Top 80's - https://www.nporadio2.nl/nieuws/npo...725be1591/stem-nu-voor-de-npo-radio-2-top-80s
 

NijmanThomas

Playlistbediener
21 nov 2022
12
15
Het is inderdaad al weer bijna tijd voor het jaarlijse lijstje. Na het fantastische opteden op bospop dit jaar (en na het optreden vorig jaar in de Ziggo Dome) Hoop ik toch dat Porcupine Tree de lijst een keer gaat halen. Er bestaat nu zelfs een hele Facebook groep met dit doel. Dus als je deze band ook graag een keer terug ziet in de lijst, kom bij de groep en stem straks mee met "Arriving Somewhere But Not Here" van Porcupine Tree.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.704
1.860
Vrijdag gaan de stembussen weer open. Geen verrassingen in het presentatieteam (zelfde als vorig jaar) dus helaas weer geen Stefan Stasse.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Helemaal mee eens.
Maar eigenlijk zou About Today het nummer moeten zijn….
Maar om the National in de lijst te krijgen gaat de stem hier ook naar Bloodbuzz
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken