EdsjeFCB Subheadliner 24 jan 2016 4.040 5.601 vrijdag om 16:15 #101 wenteldave zei: @emilejol Klik om te vergroten... Die is al voorzien. Eerder waren hier nog anderen ook op zoek dus wacht het nog even af. Wie gaan er eigenlijk allemaal? Waarderingen: RubenFrusciante
wenteldave zei: @emilejol Klik om te vergroten... Die is al voorzien. Eerder waren hier nog anderen ook op zoek dus wacht het nog even af. Wie gaan er eigenlijk allemaal?
Tinus101 Sunset slot 21 nov 2022 2.462 3.269 vrijdag om 16:23 #102 EdsjeFCB zei: Die is al voorzien. Eerder waren hier nog anderen ook op zoek dus wacht het nog even af. Wie gaan er eigenlijk allemaal? Klik om te vergroten... Ik ben aanwezig zondag, niet normaal veel zin in!
EdsjeFCB zei: Die is al voorzien. Eerder waren hier nog anderen ook op zoek dus wacht het nog even af. Wie gaan er eigenlijk allemaal? Klik om te vergroten... Ik ben aanwezig zondag, niet normaal veel zin in!
HunterRule Randprogramma 15 jan 2015 181 19 vrijdag om 17:07 #103 EdsjeFCB zei: Vriend van mij kan niet gaan ivm gezondheidsproblemen, iemand nog op zoek naar een staplek? Klik om te vergroten... Staplekken gaan nog steeds binnen een seconde weg op ticketswap, ik zou er wel blij mee zijn hoor.
EdsjeFCB zei: Vriend van mij kan niet gaan ivm gezondheidsproblemen, iemand nog op zoek naar een staplek? Klik om te vergroten... Staplekken gaan nog steeds binnen een seconde weg op ticketswap, ik zou er wel blij mee zijn hoor.
MarkD Subheadliner 23 jan 2018 3.818 3.690 Gisteren om 10:53 #104 Ik wil ook nog wel gaan, maar wacht wel op een iets goedkopere swappie van rond de 40 met een zitplek oid. Goed om te lezen dat ze in vorm zijn. Maakt mij wel iets meer enthousiast eigenlijk.
Ik wil ook nog wel gaan, maar wacht wel op een iets goedkopere swappie van rond de 40 met een zitplek oid. Goed om te lezen dat ze in vorm zijn. Maakt mij wel iets meer enthousiast eigenlijk.