Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi! Dit jaar mijn 6e Pinkpop. We zijn eigenlijk nooit naar een supermarkt geweest rondom, willen we dit jaar wel doen en even bier inslaan. We staan op camping B: welke supermarkt is dan het handigst/kortst lopen om heen te gaan?
Vanuit camping b naar minli lopen ervoorbij rotonde oversteken 1ste straat rechts achter de rotonde straat helemaal uitlopen op de hoek ligt een café en reijntjes sporthuis dan naar links de markt op
Hoi! Dit jaar mijn 6e Pinkpop. We zijn eigenlijk nooit naar een supermarkt geweest rondom, willen we dit jaar wel doen en even bier inslaan. We staan op camping B: welke supermarkt is dan het handigst/kortst lopen om heen te gaan?
Vanuit camping b naar minli lopen ervoorbij rotonde oversteken 1ste straat rechts achter de rotonde straat helemaal uitlopen op de hoek ligt een café en reijntjes sporthuis dan naar links de markt op
ik vraag me af of dit niet een beetje om is? maar wel het makkelijkst uit te leggen ja?
indien dat voetpad open is tussen Einsteinstraat en Koeweg is dat het snelste om te nemen (geel gemarkeerd), denk ik (maar weet niet zeker of dat tijdens Pinkpop afgesloten zal worden?
in feite wat djay aangeeft is onderstaande rode lijn, je zou ook (indien dat voetpad tussen Einsteinstraat en Koeweg niet open is) iets kunnen afkorten door het industriegebied (blauwe lijn), scheelt al snel 5 a 10 minuten tov de Einsteinstraat aflopen.