Slechtste albumcovers van 2015

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Omdat er naast mooie albumcovers ook genoeg albums met afzichtelijke hoezen zijn uitgebracht afgelopen jaar, leek dit topic me wel op z'n plaats.

Een paar van mijn minst favoriete covers van afgelopen jaar:








(Sorry Jeroen)

 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Als ik hier alle lelijke albumcovers van dit jaar moet gaan posten ben ik drie uur bezig, daar ga ik niet aan beginnen.

Jij houdt niet van hoofden op je album Ivo?? Dan is die albumcover van Drake toch een enorme verbetering ten opzichte van de vorige!!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


Deze bleef me bij, al dekt hij de lading van het album heel degelijk: een ongelofelijk uitgekauwde tumblr-post.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0

Ik vind deze dus eigenlijk heel erg lelijk.

En deze ook, maar dat is waarschijnlijk ook exact de bedoeling. (als je dit kan maken... https://www.youtube.com/watch?v=iIhLCXmrCm8 )

En deze is ook wel om te janken. Sowieso is dat filtertje en het zwart-witte heel erg lelijk, maar het is ook gewoon een domme en slechte foto. Wel zonde, want die laatste National cover was echt prachtig.

Wat dachten ze? Katten? Flikker op.

Ik zei: katten, flikker op.

 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha, ik weet nog steeds niet wat ik van die video van Mouth Mantra moet vinden. Smerig, vreemd maar ergens wel fascinerend.
Haha ja, ergens kan ik er niet naar kijken, maar toch fascineert het me. Fascinerend is het goede woord ja, haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken