Samen naar Pukkelpop

Tinus101

Support act
21 nov 2022
883
1.068
Bij deze maak ik hem alvast aan met Pukkelpop op 2 maanden afstand… Ik ga dit jaar alleen naar Pukkelpop aangezien er niemand mee wilde. Mochten er mensen bij zijn om samen op te trekken, een pilsje (of wat anders) te drinken of samen een artiest te bekijken, dan heb je bij deze meldplicht;). Geen idee of hier animo voor is hier op het forum voor Pukkelpop maar niet geschoten is altijd mis!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en yeneyla

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
869
1.428
Bij deze maak ik hem alvast aan met Pukkelpop op 2 maanden afstand… Ik ga dit jaar alleen naar Pukkelpop aangezien er niemand mee wilde. Mochten er mensen bij zijn om samen op te trekken, een pilsje (of wat anders) te drinken of samen een artiest te bekijken, dan heb je bij deze meldplicht;). Geen idee of hier animo voor is hier op het forum voor Pukkelpop maar niet geschoten is altijd mis!
Je bent altijd welkom om bij onze groep aan te sluiten!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Tinus101

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Bij deze maak ik hem alvast aan met Pukkelpop op 2 maanden afstand… Ik ga dit jaar alleen naar Pukkelpop aangezien er niemand mee wilde. Mochten er mensen bij zijn om samen op te trekken, een pilsje (of wat anders) te drinken of samen een artiest te bekijken, dan heb je bij deze meldplicht;). Geen idee of hier animo voor is hier op het forum voor Pukkelpop maar niet geschoten is altijd mis!
Ik ga de laatste jaren meestal als enige voor de volle 4 dagen naar PKP, en zie dan wel welke dagjestoeristen ik tegenkom op het festival. Dus altijd bereid om even een pintje te drinken en/of samen een optreden te gaan kijken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Tinus101

Tinus101

Support act
21 nov 2022
883
1.068
Met nog 3 weken tot Pukkelpop komt het nu lekker dichtbij. Is er hier vanuit het forum animo voor een informele groepsapp? Of een meeting? Heb altijd het gevoel dat het animo voor pkp toch altijd wat lager ligt dan voor bijvoorbeeld een RW of GMM maar mochten mensen dit leuk lijken stuur me vooral ff een berichtje
 
  • Leuk
Waarderingen: Paulien

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Hoi. Een aantal van ons van het Efests-forum hebben normaal gesproken elk jaar een bijeenkomst in de buurt van café Pukkelpop. Dit jaar zal dat waarschijnlijk op zaterdag zijn. Meestal Engels, maar ook een paar andere nationaliteiten. Uiteraard is iedereen welkom. Ik zal je de details laten weten zodra we een plan hebben nadat het tijdschema bekend is. 👍
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
869
1.428
Met nog 3 weken tot Pukkelpop komt het nu lekker dichtbij. Is er hier vanuit het forum animo voor een informele groepsapp? Of een meeting? Heb altijd het gevoel dat het animo voor pkp toch altijd wat lager ligt dan voor bijvoorbeeld een RW of GMM maar mochten mensen dit leuk lijken stuur me vooral ff een berichtje
Heb je PB gestuurd!
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
386
304
Met nog 3 weken tot Pukkelpop komt het nu lekker dichtbij. Is er hier vanuit het forum animo voor een informele groepsapp? Of een meeting? Heb altijd het gevoel dat het animo voor pkp toch altijd wat lager ligt dan voor bijvoorbeeld een RW of GMM maar mochten mensen dit leuk lijken stuur me vooral ff een berichtje
Groepsapp lijkt me wel leuk. Ga zelf met vrienden maar deze werken op PKP en zullen ook wel langer op de camping blijven plakken dan mezelf. Ga dus sowieso wat periodes alleen op het terrein zijn, ik stuur je een PB met mijn nummer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paulien en Royke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Met nog 3 weken tot Pukkelpop komt het nu lekker dichtbij. Is er hier vanuit het forum animo voor een informele groepsapp? Of een meeting? Heb altijd het gevoel dat het animo voor pkp toch altijd wat lager ligt dan voor bijvoorbeeld een RW of GMM maar mochten mensen dit leuk lijken stuur me vooral ff een berichtje
Als er een groepsapp is, count me maar in dan hè . :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken