Rock Werchter 2026

Beetje jammer dat je ze als crap omschrijft, terwijl je misschien beter kan oordelen eens je ze hebt gezien😉
Dat heb ik ook nergens beweerd 🤔😉.

Maar van zodra iemand hier zegt dat Carpenter crap is, dan wordt het weggezet als iemand die niet openstaat voor nieuwe muziek.

Het punt was als 'iemand' (om het even wie hier - in het algemeen) Carpenter of Boone of ... omschrijft als crap, hij/zij onmiddellijk wordt weggezet als iemand die niet openstaat voor nieuwe muziek of acts.

• Leuk
Waarderingen: phil, PK82 en festirock
Betreffende Carpenter. Als Primavera haar direct het volle vertrouwen geeft, je 2x Hyde Park uitverkoopt, Coachella mag headlinen…
Dan zal er wel iets inzitten, vooral het Primavera argument boezemt me vertrouwen in.
Ja, vertrouwen dat het uitverkoopt. Kom op, Primavera boekte Calvin Harris en Halsey als headliners in 2023, en ook Maneskin op de tweede rij. Dat heeft allemaal niets te maken met een zogenaamd kwaliteitsstempel.

Dat heb ik ook nergens beweerd 🤔😉.

Het punt was als 'iemand' (om het even wie hier - in het algemeen) Carpenter of Boone of ... omschrijft als crap, hij/zij onmiddellijk wordt weggezet als iemand die niet openstaat voor nieuwe muziek of acts.
Onmiddellijk? Als ik die pagina's hier lees over Sabrina,Pommelien,the xx, 21 pilots, etc... moet ge hier toch geen schrik hebben om uw mening te geven. Ik ben zelfs de enigste die dat zegt, dus tval nog mee😉

Rise Against zou qua tour perfect passen op zondag. Op Pukkelpop hebben die aantal keer de tent gespeeld ipv grote podium.

Zondag Barn: Rise Against - A Perfect Circle - Pixies

Zoiets?
Hopelijk op een andere dag eigenlijk... Als er nog TWOD bij zou komen zou ik niet aan de Barn geraken voor deze 3 :/

Ja, vertrouwen dat het uitverkoopt. Kom op, Primavera boekte Calvin Harris en Halsey als headliners in 2023, en ook Maneskin op de tweede rij. Dat heeft allemaal niets te maken met een zogenaamd kwaliteitsstempel.
Je bent dingen door elkaar aan het halen. Geheel van Line Up Primavera vorig jaar, met Sabrina, was toch prima?

Beetje jammer dat je ze als crap omschrijft, terwijl je misschien beter kan oordelen eens je ze hebt gezien😉
Als iets je echt niet ligt dan ga je niet naar die show maar ga je naar de barn of apero zoals een deel vorig jaar deed tijdens Olivia. Ok was ook door de regen maar halfweg de show was t voor mij toch wel genoeg geweest, te veel op routine.
Je moet toch niet iets gezien hebben om het "crap" voor jezelf te vinden. Voor mij persoonlijk is de sound van sabrina ook veel te afgelikt, te poppy. Dus ik hoop nog altijd op een headliner in een ander genre die donderdag. Komt die er niet, hopelijk iets in de barn

Sabrina is gewoon een kwaliteitsheadliner. Grote hits, dikke show, live goed gezongen, publiekstrekker. Laat maar komen.
De grote hits kan niemand ontkennen, maar de andere zaken zijn natuurlijk subjectief. Ben juist bang voor veel plastic, veel van een bandje, choreografie belangrijker dan de zang etc.

Maar goed, we gaan het zien of ze er staat. Ik heb mijn hoop toch op andere namen.

Users who are viewing this thread