Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zal inderdaad niet veel schelen. Laatste paar jaren heeft RW niet heel veel in mijn straatje gelegen, maar dit jaar heeft toch aardig wat potentieel met wat er tourt en wat er reeds is aangekondigd
Vond Yungblud het toch echt aardig doen voor een artiest van zijn kaliber en in eens zo'n show moeten dragen. Had verwacht dat ik niet enthousiast zou worden van zijn show maar vond het echt dikke prima met een erg mooie afsluiter in Zombie
Die laatste plaat van The XX vond ik maar niks en het kabbelt weg, maar ben toch enthousiast. Eerste keer dat ik ze ga zien. En hebben er minder gestaan dan Florence dus goede boeking.
De absolute must-see voor mij deze zomer is aangekondigd Alleen spijtig dat ze niet op zondag samen met The Cure staan. Twee dagtickets voor vrijdag en zondag lijkt wel wat debiel, mogelijks ga ik dan toch gewoon weer voor een combi... afwachten.
Ik voorspel alleszins een dikke uitstroom na whatever de co-headliner gaat worden voor The xx. Kan me niet voorstellen dat een rock-minded publiek gaat blijven plakken tot 2u voor hen, evenmin jongeren van 18-20 die... 10 à 12 waren ten tijde van de bands laatste plaat - en dat was eigenlijk ook alweer niet hun beste plaat, laten we eerlijk zijn.
Gewoon beginnen met de debuutplaat, niet shuffelen maar van voor naar achter afspelen. Wel in de juiste setting: ga eens het donker wordt 's avonds een blokje om wandelen met een goeie koptelefoon op. Zo is het voor mij alvast begonnen. Denk dat er weinig albums zijn die ik meer gedraaid heb dan hun debuutalbum. Album 2 en 3 zijn iets elektronischer en ook steengoed, maar die luister ik persoonlijk minder en niet integraal.
Ik deze zomer (Juli) naar Luxemburg gereisd, en was echt geweldig. Nu ja ik ben ook wel opgegroeid met hen en het was een kinderdroom. Geloof het of niet, hij klinkt beter in het echt.
The xx; een band waar ik precies veel van herken, maar niet kan thuisbrengen van wat of waar. Als 22-jarige heb ik er nooit actief naar geluisterd. Alleszins heel benieuwd naar hun passage.
Ik denk het niet. Hij doet nu ook vooral kleinere intiemere zalen. Ik denk dat zijn solo optredens te "klein" zijn om indruk te maken in de tent op RW.
Misschien wat verkeerd neergeschreven. Bedoelde afsluiter of sub in de Barn. Een spot zoals Lola Young vorig jaar, lijkt me ook wel ideaal. Lotto Arena snel uitverkocht, en zit voldoende hype achter (vanuit de media).
Edit: Op de Main zou de plek voor de sub - zoals Gracie Abrams vorig jaar - wel kunnen. Doen qua populariteit niet veel onder voor elkaar.
Open'er gebruikte dezelfde afbeelding van The xx bij hun aankondiging als Rock Werchter, met 'Burning down the house' op Romy's shirt. Daar hebben ze op diezelfde dag David Byrne staan...
Zouden wij ook David Byrne op vrijdag erbij krijgen ? (hopelijk als voorlaatste in The Barn dan, want ik tolereer geen clash met The xx)