Rock Werchter 2026

Ik hoop met Parklife, Live/sLive zijn 'hardere' dag en de gewoonlijke dingen dat RW niet nog minder rock zal hebben.

I know, het is koffiedik zien maar het is toch een bezorgdheid van mij.

Maar ze werden ook net aangekondigd voor Colors Of Ostrava, een festival dat vorig jaar Snow Patrol en Sting als grote headliners had. Voor RW mag het toch een beetje meer zijn.
Alsof RW hen zo op zichzelf zo hun dag zou laten headlinen. Eerder knap van CoO dan dat ze de band hebben binnen gehaald, of leuk van hen dat ze dat land aan doen deze zomer.

Ik hoop met Parklife, Live/sLive zijn 'hardere' dag en de gewoonlijke dingen dat RW niet nog minder rock zal hebben.
Het heeft toch weer 165 pagina's geduurd maar hier is weer de jaarlijkse "niet genoeg rock in Rock Werchter"-discussie.

Misschien moeten we gewoon beginnen turven hoeveel rockacts op Werchter stonden vorig jaar en we komen toch weer op een mooi, hoog aantal uit.

Het heeft toch weer 165 pagina's geduurd maar hier is weer de jaarlijkse "niet genoeg rock in Rock Werchter"-discussie.

Misschien moeten we gewoon beginnen turven hoeveel rockacts op Werchter stonden vorig jaar en we komen toch weer op een mooi, hoog aantal uit.
There was no Parklife last year.

Richard Ashcroft, dit jaar het voorprogramma van Oasis, keert met een nieuw album begin oktober langs de grote poort terug binnen in 2026.
Al twee grote shows aangekondigd in het VK respectievelijk op 17 (London Alexandra Park) en 24 juli 2026. Wie weet doet hij voordien nog enkele festivals aan.

• Geweldig
Waarderingen: ChrisV
ToP is (hier in Nederland in ieder geval) op dit moment razend populair. Vooral ook onder de jonge generatie. Dat vorige album is echt heel goed ontvangen
Hun huidige album Breach ook. Ze stonden vorige keer al als sub met hun minste album dus zie ze nu wel headlinen. Zeker als je ze vergelijkt met de headliners die we de laatste jaren gezien hebben (Sam Fender, Maneskin, ...)

Hun huidige album Breach ook. Ze stonden vorige keer al als sub met hun minste album dus zie ze nu wel headlinen. Zeker als je ze vergelijkt met de headliners die we de laatste jaren gezien hebben (Sam Fender, Maneskin, ...)
Maar dan was er geen beter aanbod. Nu is het nog koffiedik kijken hoe het daarmee zit. Ik gok toch voorlaatste.

De eerste worp voor Open'er Festival editie 2025 was op 15 november 2024 met volgende vijf namen (eerste drie met RW gedeeld):
  • Linkin Park: Making their much-anticipated return to the festival scene
  • RAYE: The chart-topping British sensation
  • Rüfüs du Sol: Masters of electronic anthems and festival vibes
  • St. Vincent: An indie powerhouse with unmatched charisma
  • Justice: The legendary French electronic duo bringing their electrifying show
Hopelijk deze week ook al enkele naman voor 2026.

• Geweldig
Waarderingen: Mr. Y
Richard Ashcroft, dit jaar het voorprogramma van Oasis, keert met een nieuw album begin oktober langs de grote poort terug binnen in 2026.
Al twee grote shows aangekondigd in het VK respectievelijk op 17 (London Alexandra Park) en 24 juli 2026. Wie weet doet hij voordien nog enkele festivals aan.
Jaaaa graag!! Laatste passage op pinkpop en werchter werkelijk magisch! Mooie Barn naam, zou een mooie Barn combi met de Pixies zijn.

De eerste worp voor Open'er Festival editie 2025 was op 15 november 2024 met volgende vijf namen:
  • Linkin Park: Making their much-anticipated return to the festival scene
  • RAYE: The chart-topping British sensation
  • Rüfüs du Sol: Masters of electronic anthems and festival vibes
  • St. Vincent: An indie powerhouse with unmatched charisma
  • Justice: The legendary French electronic duo bringing their electrifying show
Hopelijk deze week ook al enkele naman voor 2026.
ik vrees dat je toch nog een paar weekjes gedult mag hebben 😅

Users who are viewing this thread