Rock Werchter 2025

Idd, wie weet komen we elkaar tegen.
Wel jammer inderdaad. Ik herinner me nog met de opstart van soortgelijke skullies op graspop: Was er als alternatief een halsketting waar de skullies (zoiets gelijk coins) op stonden. Maar daar waren toen problemen mee. Weet neit of dat nog op graspop is. Hopelijk voert werchter zoiets in in de toekomst. Voor mij geen probleem, helaas voor anderen.
Over woensdag: Krijg je donderdag pas je bandje en kan je toch woensdag afkomen op the hive adl?
Nee, ADL gaat pas open donderdagochtend.

• Thinking
Waarderingen: Pauly Robin
De Ziggo Dome-show waar Joris naar verwijst was zijn eerste Ziggo-show ooit. AFAS Live en Ahoy waren een paar maanden daarvoor

Het hernieuwde hitsucces van Another Love een paar jaar geleden heeft hem een enorme boost in populariteit gegeven, want in 2022 was het nog gewoon 013
Maar die heeft vorig jaar dus binnen een half jaar AFAS, RTM Stage én Ziggo gestaan. Die Ziggo show verkoopt wel uit hoor.

Zeker? Aantal van m'n vrienden helpen bij Inter en waren vorig jaar woensdag al aanwezig op de camping om tenten helpen op te zetten
Denk dat de vrijwilligers van Inter idd al een dag op voorhand toekomen, maar voor bezoekers gaat die écht pas donderdag open. Campings op grondgebied van Werchter mogen dan pas openen, in tegenstelling tot The Hive die in de gemeente Haacht ligt.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Shaboozey cancel echt om te janken 😭 wat keek ik uit naar hem.... Merol heb ik helaas minder mee

Shaboozey cancel echt om te janken 😭 wat keek ik uit naar hem.... Merol heb ik helaas minder mee
Was te verwachten. En de vervanger is ook wel ergens een keuze die te verwachten was. Heb er ook niet veel mee maar ongetwijfeld heel wat mensen dan weer wel

Was te verwachten. En de vervanger is ook wel ergens een keuze die te verwachten was. Heb er ook niet veel mee maar ongetwijfeld heel wat mensen dan weer wel
Ja ik zag het ook wel flink aankomen. Toch wel jammer dat artiesten zo "makkelijk" kunnen cancelen, alhoewel je de reden natuurlijk nooit 100% weet. Maar ik zijn geval lijkt het toch wel op last minute lekker in Amerika willen blijven

Heel zeker, Inter mag zich zeker al installeren woensdagavond, maar kampeerders pas vanaf donderdagochtend.
Aha ik dacht dat ze ook al hielpen die avond bij het opzetten van tenten van de kampeerders daar.
Zal ik niet goed hebben opgelet bij hun verhalen ;)

Denk dat de vrijwilligers van Inter idd al een dag op voorhand toekomen, maar voor bezoekers gaat die écht pas donderdag open. Campings op grondgebied van Werchter mogen dan pas openen, in tegenstelling tot The Hive die in de gemeente Haacht ligt.
Dit was praktische info rock werchter 2022 (mail van toen)
De Inter-camping gaat open op donderdagochtend 8u00. Gelieve je niet vroeger aan te melden (op
woensdag al kamperen is dus niet mogelijk!!!).
Bij deze zal het dit jaar wss het zelfde zijn. Geen karaoke. Alhoewel een groepskaraoke bij linkin park of Jacob Collier is uiteraard altijd toegestaan. ;)

Listened to about 30 seconds of Merol and that was enough, how on earth have that decided to replace Shahboozy with that.
Here are the lyrics of her bestknown song translated in English. Shut up and eat my pussy.

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: bonnymaster en Mr. Y
Jammer, een naam in de lijn van die dag. Dat hadden we nodig zeg.
Voor Shaboozey had ik eventueel nog wel wat vroeger naar de wei gekomen, dat zal nu pas voor Goose zijn.

Users who are viewing this thread