Rock Werchter 2025

Het gaat natuurlijk niet gebeuren maar volgensmij heeft de Donderdag nog geen Barnheadliner..

ik las ergens dat het rijtje Iggy Pop> Fontaines DC> Deftones> Linkin Park op de main zou worden.. stel je voor dat NIN daarbuj in de barn zou staan..
zou wel echt een jubileumdag zijn!

Het gaat natuurlijk niet gebeuren maar volgensmij heeft de Donderdag nog geen Barnheadliner..

ik las ergens dat het rijtje Iggy Pop> Fontaines DC> Deftones> Linkin Park op de main zou worden.. stel je voor dat NIN daarbuj in de barn zou staan..
zou wel echt een jubileumdag zijn!
Mooi, na Fontaines naar de barn voor NIN. Ideaal om een dag af te sluiten.

Ik hoop persoonlijk op een zaalconcert voor NIN. Wil hen héél graag zien, maar niet ten koste van Sam Fender of Olivia. Tegenover Linkin Park of Green Day in de tent zou ideaal zijn, maar dat zal niet gebeuren.
NIN opposite Sam fender makes the most sense imo

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paddy
Ik denk van wel. Dat is ondertussen toch ook al 7 jaar en enkele crisissen geleden.
In absolute zin ongetwijfeld, maar gecorrigeerd naar inflatie zal dat toch best meevallen?
Precies, neem dan op zn minst ook mee dat in die tijd de ticketprijs ook van €238 naar €312 is gegaan, voor een combi. Geeft denk ik een aardig beeld met welke factor je het kostenplaatje van het festival moet schalen, om een relatieve vergelijking over de jaren heen te maken.

Soort band dat ze vanuit LN wel bekijken als ideaal Cactus/OLT profiel volgens mij. Natuurlijk is de zanger ook geen onbeschreven blad.
Pak maar OLT, zodat ze voor een dedicated publiek kunnen spelen.

Zeer lege Club op PKP 2022, maar ze hadden wel de concurrentie van Arctic Monkeys, BadBadNotGood, Four Tet en Kölsch. Dan verdien je wel een minder dagje.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Wat denken jullie? Volgende week woensdag? of toch donderdag dan?
Morgen 13:00 ?

Weezer, Franz Ferdinand, Stereophonics, Patti Smith en nog een 10-tal andere namen ?

Kan natuurlijk ook pas volgende week zijn, en de week erna de Belgische namen in "De Week van de Belgische Muziek" (27/01-02/02)

Morgen 13:00 ?

Weezer, Franz Ferdinand, Stereophonics, Patti Smith en nog een 10-tal andere namen ?

Kan natuurlijk ook pas volgende week zijn, en de week erna de Belgische namen in "De Week van de Belgische Muziek" (27/01-02/02)
I’d expect about 20 names when it’s announced. Out of interest why do you think Stereophonics?

Users who are viewing this thread