Rock Werchter 2025

Gefeliciteerd maat, ik mag er ook aan geloven in juni. Pas er wel mee op, zo'n heel weekend is al sloperij, laat staan als je 7-8 maanden in een zwangerschap zit. Of gaan jullie enkel op de LP dag?
Zeker als het heet gaat worden de komende editie…7 a 8 maanden is echt al behoorlijk idd. Weet niet of ik dat gedaan zou hebben….en ik ga graag naar Werchter😉

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Timmetje
Waar kun je dat smoske halen? We haalden altijd vlakbij de ingang van A1, maar die is er sinds 2 jaar niet meer.
Centrum Werchter heeft een bakker en een broodjeszaak, wel wat wachttijden uiteraard.
Phoeee, goeie vraag. Ik ken de naam niet van de tent. Maar volgens mij zijn er wel een paar hoor. met van die bankjes op de vlonder. Volgens mij vlakbij camping A1 ook hoor. (daar waar die opblaas-koe bbq en asian curry dingen ook staan volgens mij)
Broodjeszaak San’dwich en nee die komma is geen typefout 😅😅

• Winning
Waarderingen: ChrisV
Iets anders smaakvols dan: van mij mag Arooj Aftab langskomen. Ik ben echt hooked aan haar album, magisch. 4 juli in de UK.

Zou zij niet eerder komen in 20025 op Gent Jazz? Ze komt wel regelmatig in Belgie. Ze was onlangs op Live is Live einde jjni en nadien (16 okt) nog in de Bozar.

Zou zij niet eerder komen in 20025 op Gent Jazz? Ze komt wel regelmatig in Belgie. Ze was onlangs op Live is Live einde jjni en nadien (16 okt) nog in de Bozar.

Ja, grote kans. Maar is natuurlijk ultiem Barn materiaal. Al zou ze waarschijnlijk eerst eens in de Klub C moeten…

• Leuk
Waarderingen: mattman
Voor wie het interesseert: combi op 34weken is idd, na ons wat ingelezen te hebben en jullie/medische reacties, vrij onhaalbaar.

Bijgevolg een mailtje gestuurd naar Rock Werchter om de situatie uit te leggen en met de vraag de weekendtickets om te zetten naar dagtickets voor de donderdag. Zoals velen hier al zeiden, ook voor ons de beste Werchterdag in jaren en absoluut niet te missen!

Hopelijk snel (en positief) antwoord, al vragen we wel echt een gunst aangezien de donderdag al uitverkocht is. Ach ja, je kan maar vragen en zou enorm geapprecieerd worden als het kan. Anders ja, lastig, weer aan de tekentafel dan 🤪

• Leuk
Waarderingen: nikita en Timmetje
Voor wie het interesseert: combi op 34weken is idd, na ons wat ingelezen te hebben en jullie/medische reacties, vrij onhaalbaar.

Bijgevolg een mailtje gestuurd naar Rock Werchter om de situatie uit te leggen en met de vraag de weekendtickets om te zetten naar dagtickets voor de donderdag. Zoals velen hier al zeiden, ook voor ons de beste Werchterdag in jaren en absoluut niet te missen!

Hopelijk snel (en positief) antwoord, al vragen we wel echt een gunst aangezien de donderdag al uitverkocht is. Ach ja, je kan maar vragen en zou enorm geapprecieerd worden als het kan. Anders ja, lastig, weer aan de tekentafel dan 🤪
Bwa, het is echt allemaal te zien hoe uw vrouw/vriendin zich voelt hoor. Als zij zich goed voelt en je doet het rustig aan, lukt dat wel. Skipt desnoods een dagje.

Bwa, het is echt allemaal te zien hoe uw vrouw/vriendin zich voelt hoor. Als zij zich goed voelt en je doet het rustig aan, lukt dat wel. Skipt desnoods een dagje.
Ze heeft nu al last (trekkende buikspieren, harde borsten) en we zitten nog maar in week 5 dus vrees voor de rest van de zwangerschap en de daarbijbehorende haalbaarheid. Liever op safe spelen dan en 1 dagje uitkiezen, al is het net het uitverkocht dagje dan. Hopelijk kan het dus alsnog, we zien wel 🙏

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Nja, of hoogzwangeren die hopen toch alsnog Linkin Park en consorten te kunnen meepikken op die manier. Maar volgende edities kijken we toch zeker ook uit naar goedkopere alternatieven, wat is me dat zeg
zoek een camper van en hoor rond in de regio waar ge die moogt zetten in de tuin.
zo doe ik het ook

Ze heeft nu al last (trekkende buikspieren, harde borsten) en we zitten nog maar in week 5 dus vrees voor de rest van de zwangerschap en de daarbijbehorende haalbaarheid. Liever op safe spelen dan en 1 dagje uitkiezen, al is het net het uitverkocht dagje dan. Hopelijk kan het dus alsnog, we zien wel 🙏
en dan pas zag ik dit.
inderdaad safe spelen met zwangerschap en kinderen :)

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
Voor de geïnteresseerden, C3 zal gewoon open gaan. Er is op 14/12 nog een vergadering voor er definitief akkoord gegeven kan worden, maar
daar verwachten ze geen problemen. Geen idee wanneer C3 dan in de verkoop gaat. Zal niet de13e al zijn waarschijnlijk

• Leuk
Waarderingen: Shuliv en MrScissorhands

Users who are viewing this thread