Rock Werchter 2025

Veel blije reacties duidelijk. En hier zeker. Eerste band die me als jonge snaak ooit heeft weggeblazen op Werchter, in 2005, en die herinnering blijft. Mooie start, en na 12 jaar mocht het wel nog eens.

Up to next!

Wie weet waar ze nog mee komen 😉
Daarnaast nooit erg om een beetje hype proberen te creëren. Als ze het niet doen en alle vaste Werchter gangers kunnen niet van te voren zich garanderen aan tickets is er meer kritiek dan met dit systeem.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en PJ
Wat is het voordeel hiervan? Die tickets zijn toch meestal lang beschikbaar.
Dat dachten de Bruggelingen ook over Cactusfestival op zondag. Die was op een goede dag uitverkocht dankzij War on Drugs. En Pukkelpop heeft ook razensnel uitverkocht voor vrijdag en zaterdag.
Er is ook geen enkel nadeel verbonden met pre-registratie:)

Ik ben vooral benieuw dof ze weer Dookie en American Idiot integraal spelen. Zo ja, topboeking. Zo nee, dan ben ik ban voor weer teveel geauwhoer en vaart uit de show halen. Ik las best veel positieve reacties op hun afgelopen tour, dus ik wil ze best wel weer een kans geven. Ze blijven voor mij toch de band waarmee mijn liefde voor muziek is begonnen. Niet ontevreden mee!
Net eens gekeken op setlist.fm en lijkt wel dat ze meestal 2u30 spelen op hun tour. Enkel op het festival Isle of Wight niet ("maar" 2u), dus misschien goede indicatie qua setlist. Ik zou er alleszins tevreden mee zijn (y)

Het is toch bijna niet meer serieus te nemen dit topic haha. Zoveel mensen die gewoon al aangaven "het wordt Green Day" en dan komen er van die professoren die denken dat de stand van de maand invloed heeft op de aankondiging. Enfin, Green Day it is, da's leuk voor de mensen die ze nog nooit hebben gezien denk ik, dus mensen van onder de 15 ofzo

Net eens gekeken op setlist.fm en lijkt wel dat ze meestal 2u30 spelen op hun tour. Enkel op het festival Isle of Wight niet ("maar" 2u), dus misschien goede indicatie qua setlist. Ik zou er alleszins tevreden mee zijn (y)

I was there, was bloody brilliant. Roll on July 4th

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: napril69 en PK82

Hmmm, ja. Beetje mixed feelings. Dat ze mijn persoonlijke favorieten niet spelen is wel logisch en de setlist in wezen niet heel verkeerd. Maar als ik dan weer zie dat die dronken konijn nog steeds de show opent, een fan on stage bij Know Your Enemy (zal ook wel een gitaar krijgen) en ze nog steeds snippets van Black Sabbath spelen. Tja, begin ik er toch weer voor te vrezen 😅

Klopt! In Arnhem was de show iets van 3 uur. Ik vond het zelf iets te lang, maar ze speelde in een goed tempo en er waren veel nummers langsgekomen!

• Leuk
Waarderingen: napril69 en Brian
Dat dachten de Bruggelingen ook over Cactusfestival op zondag. Die was op een goede dag uitverkocht dankzij War on Drugs. En Pukkelpop heeft ook razensnel uitverkocht voor vrijdag en zaterdag.
Er is ook geen enkel nadeel verbonden met pre-registratie:)
Vorig jaar 8 november Foo Fighters aangekondigd, 1 december de zondag al uitverkocht voor Werchter.
Dus voor RW kan het ook hard gaan.

En Green Day… ik ga met kerst geen hints spelen met Herman 😅

• Leuk
Waarderingen: napril69
Ik ben vooral benieuw dof ze weer Dookie en American Idiot integraal spelen. Zo ja, topboeking. Zo nee, dan ben ik ban voor weer teveel geauwhoer en vaart uit de show halen. Ik las best veel positieve reacties op hun afgelopen tour, dus ik wil ze best wel weer een kans geven. Ze blijven voor mij toch de band waarmee mijn liefde voor muziek is begonnen. Niet ontevreden mee!
Vond ik in Groningen paar jaar terug enorm meevallen, ondanks het konijn en de fan op het podium.

Met American Idiot integraal maak je me dolgelukkig, maar ze hebben überhaupt genoeg hits.

Het is toch bijna niet meer serieus te nemen dit topic haha. Zoveel mensen die gewoon al aangaven "het wordt Green Day" en dan komen er van die professoren die denken dat de stand van de maand invloed heeft op de aankondiging. Enfin, Green Day it is, da's leuk voor de mensen die ze nog nooit hebben gezien denk ik, dus mensen van onder de 15 ofzo
Blijf positief, het komt allemaal wel goed 🥰

Wat is het voordeel hiervan? Die tickets zijn toch meestal lang beschikbaar.
Tickets voor zondag waren vorig jaar alleszins quasi meteen uitverkocht. Dus ik zou er toch niet al teveel op gokken (al zal het met een headliner gelijk Green Day wel meevallen).

Users who are viewing this thread