Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel blije reacties duidelijk. En hier zeker. Eerste band die me als jonge snaak ooit heeft weggeblazen op Werchter, in 2005, en die herinnering blijft. Mooie start, en na 12 jaar mocht het wel nog eens.
Daarnaast nooit erg om een beetje hype proberen te creëren. Als ze het niet doen en alle vaste Werchter gangers kunnen niet van te voren zich garanderen aan tickets is er meer kritiek dan met dit systeem.
Dat dachten de Bruggelingen ook over Cactusfestival op zondag. Die was op een goede dag uitverkocht dankzij War on Drugs. En Pukkelpop heeft ook razensnel uitverkocht voor vrijdag en zaterdag.
Er is ook geen enkel nadeel verbonden met pre-registratie
Ik ben vooral benieuw dof ze weer Dookie en American Idiot integraal spelen. Zo ja, topboeking. Zo nee, dan ben ik ban voor weer teveel geauwhoer en vaart uit de show halen. Ik las best veel positieve reacties op hun afgelopen tour, dus ik wil ze best wel weer een kans geven. Ze blijven voor mij toch de band waarmee mijn liefde voor muziek is begonnen. Niet ontevreden mee!
Net eens gekeken op setlist.fm en lijkt wel dat ze meestal 2u30 spelen op hun tour. Enkel op het festival Isle of Wight niet ("maar" 2u), dus misschien goede indicatie qua setlist. Ik zou er alleszins tevreden mee zijn
Get the Green Day Setlist of the concert at Seaclose Park, Newport, England on June 23, 2024 from the The Saviors Tour and other Green Day Setlists for free on setlist.fm!
Het is toch bijna niet meer serieus te nemen dit topic haha. Zoveel mensen die gewoon al aangaven "het wordt Green Day" en dan komen er van die professoren die denken dat de stand van de maand invloed heeft op de aankondiging. Enfin, Green Day it is, da's leuk voor de mensen die ze nog nooit hebben gezien denk ik, dus mensen van onder de 15 ofzo
Net eens gekeken op setlist.fm en lijkt wel dat ze meestal 2u30 spelen op hun tour. Enkel op het festival Isle of Wight niet ("maar" 2u), dus misschien goede indicatie qua setlist. Ik zou er alleszins tevreden mee zijn
Get the Green Day Setlist of the concert at Seaclose Park, Newport, England on June 23, 2024 from the The Saviors Tour and other Green Day Setlists for free on setlist.fm!
Hmmm, ja. Beetje mixed feelings. Dat ze mijn persoonlijke favorieten niet spelen is wel logisch en de setlist in wezen niet heel verkeerd. Maar als ik dan weer zie dat die dronken konijn nog steeds de show opent, een fan on stage bij Know Your Enemy (zal ook wel een gitaar krijgen) en ze nog steeds snippets van Black Sabbath spelen. Tja, begin ik er toch weer voor te vrezen
Dat dachten de Bruggelingen ook over Cactusfestival op zondag. Die was op een goede dag uitverkocht dankzij War on Drugs. En Pukkelpop heeft ook razensnel uitverkocht voor vrijdag en zaterdag.
Er is ook geen enkel nadeel verbonden met pre-registratie
Ik ben vooral benieuw dof ze weer Dookie en American Idiot integraal spelen. Zo ja, topboeking. Zo nee, dan ben ik ban voor weer teveel geauwhoer en vaart uit de show halen. Ik las best veel positieve reacties op hun afgelopen tour, dus ik wil ze best wel weer een kans geven. Ze blijven voor mij toch de band waarmee mijn liefde voor muziek is begonnen. Niet ontevreden mee!
Het is toch bijna niet meer serieus te nemen dit topic haha. Zoveel mensen die gewoon al aangaven "het wordt Green Day" en dan komen er van die professoren die denken dat de stand van de maand invloed heeft op de aankondiging. Enfin, Green Day it is, da's leuk voor de mensen die ze nog nooit hebben gezien denk ik, dus mensen van onder de 15 ofzo
Tickets voor zondag waren vorig jaar alleszins quasi meteen uitverkocht. Dus ik zou er toch niet al teveel op gokken (al zal het met een headliner gelijk Green Day wel meevallen).