Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2025 wordt een bijzonder jaar voor Herman Schueremans en diens gevolg, want een van de grootste festivals van ons land, met een ijzersterke reputatie tot
Ik ben vooral benieuw dof ze weer Dookie en American Idiot integraal spelen. Zo ja, topboeking. Zo nee, dan ben ik ban voor weer teveel geauwhoer en vaart uit de show halen. Ik las best veel positieve reacties op hun afgelopen tour, dus ik wil ze best wel weer een kans geven. Ze blijven voor mij toch de band waarmee mijn liefde voor muziek is begonnen. Niet ontevreden mee!
Op naar volgende week: speelt er dan niet een andere kanshebber 2x in het sportpaleis, eentje in vorst nationaal? En nog eentje hun voorlopig enige Europese datum?
Op naar volgende week: speelt er dan niet een andere kanshebber 2x in het sportpaleis, eentje in vorst nationaal? En nog eentje hun voorlopig enige Europese datum?
In 2010 voor het laatst gezien op Rock Werchter. Dat was een geweldige dag, het was bloedheet, Nederland versloeg Brazilië op het WK en heerlijke optredens van Editors en Green Day. Voor mij en mijn maatje een mooie eerste naam!