Rock Werchter 2025

Wanneer zouden we nu weer een volgende naam kunnen verwachten?
Zou me niet verbazen als ze maandagochtend alweer met een naam komen (Oscar and the Wolf bijvoorbeeld), ik weet niet meer zeker of het vorig jaar was maar ik kan me nog een jaar herinneren waar ze eens heel snel achter elkaar headliners om 8u 's ochtends aankondigden

Zou me niet verbazen als ze maandagochtend alweer met een naam komen (Oscar and the Wolf bijvoorbeeld), ik weet niet meer zeker of het vorig jaar was maar ik kan me nog een jaar herinneren waar ze eens heel snel achter elkaar headliners om 8u 's ochtends aankondigden
Dat was in ieder geval vorig jaar zo. Op woensdag de eerste headliner (FF), de maandag daarop de tweede (Dua Lipa) en woensdag de derde (Maneskin). Ik mag hopen dat Oscar and the Wolf geen headliner is (behalve als die op donderdag komt wanneer ik er niet bij kan zijn).

• Leuk
Waarderingen: appelschil en Louwers
Vorig jaar was het vrijdag FF en dinsdag al Dus Lipa als ik het mij goed herinner.

Erg blij met Green Day. Wordt voor mij de 3de keer en hoop nu eindelijk een keer mijn favoriete nummer 21 guns live kunnen horen

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Steve Martin Idk GIF

Vorig jaar was het vanaf 8 november: woe-ma-woe-paar weken later.

Veel blije reacties duidelijk. En hier zeker. Eerste band die me als jonge snaak ooit heeft weggeblazen op Werchter, in 2005, en die herinnering blijft. Mooie start, en na 12 jaar mocht het wel nog eens.

Up to next!
Idem voor mij in 2005. De start van vele mooie jaren topmuziek en momenten.

Dit is al minstens een dagticket voor mij, een van mijn favoriete bands! Wel leuke dat de verkoop pas binnen een maand start, dan zullen op z'n minst de headliners wel bekend zijn en kan ik een gerichte keuze maken tussen combi of dagticket.

Laatst bewerkt:
Ik sta nog niet enorm te springen over de bovenste laag, met geruchten als Olivia Rodrigo en Linkin Park erbij. Tuurlijk, goede namen voor een jubileumeditie en ze mogen er wat mij betreft ook staan, maar niet helemaal m'n pakkie 'an. Zelfde geldt voor Green Day, een soort The Killers waarbij je weet dat het een goede show wordt en je veel mee kan zingen, maar waar je ook niet direct fan van bent.

Hopelijk maakt de onderste laag veel goeds. Ga ik wel vanuit en dan zien jullie me waarschijnlijk wel terug op de weide (of ja, ik ga wel gewoon m'n best doen om jullie te ontwijken, maar jullie begrijpen wat ik bedoel...).

Ik ben er blij mee. Was een van de bands die mij richting metal en punk heeft gebracht als 13 jarige snotter. Ik heb American Idiot grijs gedraaid. In 2009 voor de eerste en laatste keer gezien in Sportpaleis. Nadien interesse verloren ook omdat de kwantiteit in albums erna ver boven de kwaliteit lag. Maar nu ze American Idiot en Dookie volledig speelden (in verleden tijd dus, want ik heb het over afgelopen zomer) heb ik voor de tour wel interesse gekregen. En nummers als Know Your Enemy mogen ook zeker in de set. Nummers die ge kunt leesbrullen na ze half gehoord te hebben. Helaas kwam Arnhem slecht uit, dag voor Graspop.

Hopelijk nu zelfde setlist, en dan sta ik er in Amsterdam of Werchter

Ik ben een blij mens.

Erg benieuwd of ze de Dookie/American Idiot tour helemaal doorzetten, of dat ze met een "normale" set komen.

Users who are viewing this thread