Rock Werchter 2025

Geen verrassing maar des te meer een leuke naam om de debatten mee te openen.

En bij deze reeds geregistreerd.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ben nu wel heel erg benieuwd wie die 2de headliner wordt, vorig jaar was dat Dua Lipa de meest verrassende en misschien wel grootste headliner. Hoop echt op een banger die niemand heeft zien aankomen. Als daarna nog Linkin Park aangekondigd wordt kan het echt een super editie bovenaan de poster worden.

Cave en Linkin Park vraag ik nog qua headliners.

De overige zetten ze dan maar iets popachtig.

Ik trok me een beetje op aan Nick Cave die misschien op Werchter zou staan, maar aangezien die niet op Primavera staat.. Gaat die wel touren deze zomer?

In de post van Stubru rond de aankondiging staat wel dat ze de verjaardag van die 2 albums zullen vieren. Ik hoop het alleszins!
Ah oke, was me even ontgaan. Dat wordt genieten dan, ondanks dat ik hits als 21 Guns en Revolution Radio ook wel live zou willen horen, maar je kan niet alles hebben.

Ik vrees ervoor. Mijn voorspelling is dat we nog Billie, Rodrigo en Linkin Park krijgen.
Grote kans,
Maar nog genoeg bands die nog volledig stil zijn die nog kunnen komen. Ik blijf nog wat verder dromen/hopen.
Ik hoop wél op Linkin Park van je lijstje, die wil ik graag een grote kans geven met de nieuwe zangeres. Plus 1 uit mijn onderstaande llijstje; Dan neem ik Billie/Rodrigo zeker voor lief en dan is er een divers pakket!

Muse, Pearl Jam, . Misschien kan Depeche Mode nog overgehaald worden voor de 50jaar special ;) Eminem is al tijden een vaaag gerucht.
Nick Cave tourt zeker, al is de vraag of hij in de zomer in de EU staat.

Plus sterke sub's;
Kings of Leon , die gaan vast touren. Nieuw materiaal op zak, dat lijkt mee een no-brainer net zoals Snow Patrol dat was dit jaar.
Jack White, ook nieuw materiaal
London Grammar lijkt mij dé act om in de Barn te zetten. Of anders als sterke sub
Nine Inch Nails
Oscar & The Wolf zal ook wel afkomen

Speculerennnnn, heerlijk.

Ik ben alvast tevreden met Greenday, geen topfan, maar zeker vermakelijk!

Ik dacht dat we Billie al redelijk hadden uitgesloten omdat die altijd een bewuste rustperiode inde tour bouwde?

Ik dacht dat we Billie al redelijk hadden uitgesloten omdat die altijd een bewuste rustperiode inde tour bouwde?
Dat is wel een gedachtegang/aanname hier. Blijkbaar hanteert ze vaker een dergelijke rustperiode.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze doorpakt en gewoon een aantal festivals doet in die gereserveerde ruimte. Net zo logisch als je het mij vraagt

Olivia Rodrigo releaset op 29 oktober haar GUTS concertfilm/documentaire op Netflix. Ideaal moment om haar nieuwe tour aan te kondigen inclusief
Rock Werchter. Zou me niet verbazen dat ze op zaterdag optreedt met veelal vrouwelijke acts Charli xcx, Sabrina Carpenter en Chapelle Roan.
Nieuwe aankondiging Werchter volgende week 29 oktober met Olivia Rodrigo.

Olivia Rodrigo releaset op 29 oktober haar GUTS concertfilm/documentaire op Netflix. Ideaal moment om haar nieuwe tour aan te kondigen inclusief
Rock Werchter. Zou me niet verbazen dat ze op zaterdag optreedt met veelal vrouwelijke acts Charli xcx, Sabrina Carpenter en Chapelle Roan.
Lang geen gek idee. Zaterdag zal zoals je zegt het meest logisch zijn. Verwacht Linkin Park op de donderdag en ik houd hoop voor een absolute onverwachte klapper als afsluiter op de zondag. Die klapper zal dan denk ik als 3de komen en Linkin Park als laatste headliner wanneer het album uitkomt. Vlak voor de verkoop nog een grote drop met namen voor het dagprogramma.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Olivia Rodrigo én Charli xcx én Chappelle Roan én Sabrina Carpenter op 1 dag tijd is toch gewoon onmogelijk. Zal al veel zijn als je er daar 2 van hebt op 1 dag.

Users who are viewing this thread