Rock Werchter 2025

Beetje 50/50. Heeft inderdaad dat gat in haar tour maar het is ook bekend dat ze gaten in haar schema laat om bij te komen. We gaan het zien, zie haar eerlijk gezegd liever dan Olivia Rodrigo.
Klopt. Ja ik ga akkoord, Olivia Rodrigo haar concert bijgewoond dit jaar... Niet slecht opzich maar zou het geen tweede keer doen.

Om dan vervolgens een comment te plaatsen waar je aan de interpunctie en het gebruik van enkele woorden ziet dat die absoluut niet met ChatGPT is geschreven
Doet me denken aan die vent die af en toe opduikt op het forum en dan 3 namen dropt, zonder enige context, om vervolgens weer 2 maanden te verdwijnen.

Ik gok op een knaller die we niet verwachten en dan zou Linkin Park wegvallen, is het mij niet waard. Als er geen klapper is, sure waarom niet beide.
Ik heb nog steeds een beetje de hoop op:

Olivia Rodrigo
Billie Eilish
Linkin Park
Green Day

als hoofdheadliners. Misschien met Fred Again (hoeft van mij niet zo) na Rodrigo. Sam Fender voor Green Day.

• Winning
Waarderingen: MadMandra27 en Oasiss

Olivia Rodrigo
Billie Eilish
Linkin Park
Green Day

als hoofdheadliners. Misschien met Fred Again (hoeft van mij niet zo) na Rodrigo. Sam Fender voor Green Day.
Ik weet niet of ik nu helemaal de mist in ga maar ik heb sommige mensen ook Metallica horen zeggen

Het zal iets rustiger zijn op The Hive die avond ;)

edit: ik zie dat ik alleen u quote. Het was dus een algemene opmerking :D
In ieder geval ik heb interesse als de show al uitverkocht is. Ik ga het allemaal thuis eens op gemak bekijken en volgende week salaris dus zorgen voor tegen dan allemaal

Ik zie iemand Turnstile voorstellen. Geen fan van de band maar gun het ze wel. Als het echt een dag moet worden waar pop en de hardere rockstijlen elkaar meeten (of hoe ik het ook zeggen moet) op de mainstage dan ook nog graag de Belgische band F.O.D (beginnen als Green Day tribute en nu een respectabel eigen repertoire), The Offspring en A Day To Remember. Wie nog voorstellen voor 2 a 3 bands? Gewoonlijk rond de 8 bands per dag he? Kan The Prodigy na Green Day als afterparty wat of ben ik nu aan het overdrijven?

Edit
electric Callboy natuurlijk. Geen grote fan van maar zou wel leuk zijn

Edit 2
En Channel Zero moet binnen de 2 jaar er ook nog eens staan natuurlijk

Novarock kwam toch rond de 14de november met hun laatste headliner? Gezien de geruchten daar Linkin Park zijn en Werchter kort daarna de VVK start zal Linkin Park, mits ze er staan, ook wel rond die datum aangekondigd worden.

Olivia Rodrigo
Billie Eilish
Linkin Park
Green Day

En dan Jack White, Kings of Leon, Oscar and the Wolf (neem ik dan wel voor lief) en nog iets als subs ofzo?

Dingetjes als Tv on the Radio, Fontaines, Yellowcard, Girl in Red, Biffy Clyro er nog onder (noem maar wat namen waar ik op hoop) en dan hebben we weer een prachtaffiche!

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
En dan Jack White, Kings of Leon, Oscar and the Wolf (neem ik dan wel voor lief) en nog iets als subs ofzo?

Dingetjes als Tv on the Radio, Fontaines, Yellowcard, Girl in Red, Biffy Clyro er nog onder (noem maar wat namen waar ik op hoop) en dan hebben we weer een prachtaffiche!
Kings of Leon zou echt vet zijn

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread