Rock Werchter 2025

Ik snap niet zo goed waarom Rock Werchter ervoor heeft gekozen om vandaag pas Green Day aan te kondigen.. ik neem aan dat dit al veel langer duidelijk was bij de organisatie. Waarom kondigde ze niet gewoon aan toen green day hun tour bekend maakte?

Ik snap niet zo goed waarom Rock Werchter ervoor heeft gekozen om vandaag pas Green Day aan te kondigen.. ik neem aan dat dit al veel langer duidelijk was bij de organisatie. Waarom kondigde ze niet gewoon aan toen green day hun tour bekend maakte?

Omdat ze nu steeds met een paar dagen ertussen een nieuwe naam of namen kunnen droppen, zodat je gewoon vier weken lang de spanning vast weet te houden tot de start van de verkoop

Als ze eenmaal beginnen met aankondigingen doen willen ze door kunnen blijven gaan met aankondigingen, in plaats van in september een headliner en dan 1 of 2 maanden niks van zich laten horen. dat is toch de aankondigingsstrategie die ze bij werchter en graspop al een tijdje hanteren.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en ChrisV
Waarom zouden ze dat wel doen? Dan zouden we super lang moeten wachten tussen aankondigingen. Plus dit jaar zijn ze er relatief vroeg bij

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread