Rock Werchter 2025

Je hebt gelijk Werchter zal nooit een Barnhead als eerste aankondigen, net zoals ze nooit in de herfstvakantie aankondigen.. oh wacht..
zoals eerder, het kan een embargo ding zijn bij een band, als dat dan toevallig een Barnhead is, dan zal je toch moeten aankondigen.

Ik geloof net zo goed dat het Green Day kan zijn, maar gezien het ‘spelletje’ van vorig jaar snap ik dat er gegokt wordt op andere namen.

Om dan mensen gek te noemen omdat het niet in je straatje past, of zoals een ander ‘toestanden’, vind ik persoonlijk ver gaan.
Volgens mij is dat gewoon een onderdeel van een forum en heeft hier (bijna) niemand de waarheid in pacht, tot de aankondiging is geweest.
Tot morgen 07:59 😉
Ik denk dat je zijn uitspraak ook niet te persoonlijk hoeft te nemen. Maar de voorbije pagina's is het wel wat verregaand geweest naar FL normen. Doet me wat denken aan de paginalange discussie over de betekenis van een komma in het GMM topic.

Je kan gelijk hebben over dat embargo. Alleen kan niet eender welke artiest zo'n eisen stellen bij een major. Meestal gaat het dan toch over main stage headliners. Bovendien verwacht ik dat RW liefst met een knaller begint. Moest morgen een Barnnaam met een embargo zitten, dan hadden ze begin deze week gewoon eerst een headliner zonder embargo aangekondigd.

U2? U-vorm wordt gevormd met de vingers, de sluiting van zijn pet heeft 2 knopjes en het zonnetje van ‘Beautiful day’?

En hihi, gewoon het enthousiasme om zo’n naam te droppen 😂

Laat het maar Green Day worden. Denk ook dat die band graag snel al hun data eruit zal willen.

Kan het daarna pas echt leuk worden qua verrassingen.

Op zich is er geen jarenlange traditie van hints, de enige vergelijking die gemaakt kan worden is met de hint van vorig jaar:
Aankondiging foto van main stage en Foo Fighters shirt in het publiek;
Dit jaar foto van Barn en ??? Tas?

Voorverkoop van concert reeks lijkt mij, met mijn boerenwijsheid, niet logisch een festival aan te kondigen. Gebeurt volgens mij nooit.

Mocht het wel green day worden, ben ik benieuwd naar de
Op zich is er geen jarenlange traditie van hints, de enige vergelijking die gemaakt kan worden is met de hint van vorig jaar:
Aankondiging foto van main stage en Foo Fighters shirt in het publiek;
Dit jaar foto van Barn en ??? Tas?

Voorverkoop van concert reeks lijkt mij, met mijn boerenwijsheid, niet logisch een festival aan te kondigen. Gebeurt volgens mij nooit.

Mocht het wel green day worden, ben ik benieuwd naar de hint
Die tas verwijst naar bag. Teenage dirtbag. Wheatus voor RW25.

Is het obv de foto niet:

But I've got one hand in my pocket and the other one is looking at The Barn

En wordt Alanis Morissette de 1e Barn headliner die aangekondigd wordt. 3 of 6 juli past in haar Europese schema

• Leuk
Waarderingen: DDave en festibob
Afgezien van Rock Werchter zelf is dit toch de leukste periode van het jaar. Vol verwachting klopt ons hart...

Users who are viewing this thread