Rock Werchter 2025

Als ik hihi met Billie Eilish combineer krijg ik het nummer
CHIHIHIRO van haar recentste nieuwe album en huidige tournee HIT ME HARD AND SOFT
Zou het toch een knaller van formaat Billie Eilish zijn?
Hihi in combinatie met Green Day of Linkin Park niets te vinden. Wel met Billie Eilish.

Ofwel ist “hihi” omdat iedereen de eerste headliner verwacht maar zij beter weten dat het over iets anders gaat, zoals idd hoeveel losse dagen buiten het RW weekend? Nee ik weet het niet meer, ik zie het morgen wel gewoon 😂

Je weet dat die er zitten aan te komen, of toch een heel grote kans. Dan is het misschien beter ze direct uit de weg te hebben toch?

Nee, allereerst blijf ik hopen dat ze er niet staan, tot ze worden bevestigd.
Ten tweede heb ik liever eerst de leuke namen.

• Grrr
Waarderingen: Royke
En er staat op de foto een tas met zwarte katten. Dat is toch dat liedje? Je weet wel. Black Cat van Janet Jackson.
Dus Michael en Janet Jackson samen!
Dacht wel bij die katten: Glass Animals!

De foto is voor de Barn, dus de kans is dat het een artiest is voor de Barn. Green Day, Billie en Olivia lijken dan af te vallen. GA is genoemd als mogelijke barn (head)

Dat wordt toch gewoon Green Day. Morgen die tour in de verkoop. Stop de persen maar.

Haha, exact. Volgens mij buiten die horns, die verwijzen naar iets stevigs, is er geen extra hint te vinden.
Op zich is er geen jarenlange traditie van hints, de enige vergelijking die gemaakt kan worden is met de hint van vorig jaar:
Aankondiging foto van main stage en Foo Fighters shirt in het publiek;
Dit jaar foto van Barn en ??? Tas?

Voorverkoop van concert reeks lijkt mij, met mijn boerenwijsheid, niet logisch een festival aan te kondigen. Gebeurt volgens mij nooit.

Mocht het wel green day worden, ben ik benieuwd naar de hint

Op zich is er geen jarenlange traditie van hints, de enige vergelijking die gemaakt kan worden is met de hint van vorig jaar:
Aankondiging foto van main stage en Foo Fighters shirt in het publiek;
Dit jaar foto van Barn en ??? Tas?

Voorverkoop van concert reeks lijkt mij, met mijn boerenwijsheid, niet logisch een festival aan te kondigen. Gebeurt volgens mij nooit.

Mocht het wel green day worden, ben ik benieuwd naar de hint
Maar Werchter gaat geen kopers willen verliezen aan die Hollandse show.

Ik zou echt niet weten waarom je hoorntjes laat zien als je vervolgens aan komt zetten met Billie Eilish.

Overigens: in de huidige tijd ‘hihi’ associëren met taal van meisjes/vrouwen zie ik een festival niet meer doen. Waarom zou het niks voor jongens/mannen zijn?

Volgens mij gaat het inderdaad gewoon Green Day worden.

Did anyone mention the cross in the tree? Looks like the crosses from the Green Day 'Uno' 'Dos' 'Tres' albums

Bijlagen

• green-day-uno-dos-tre-officially-licensed-pum140-small-original-imaean67wgezyf5g.jpeg
    green-day-uno-dos-tre-officially-licensed-pum140-small-original-imaean67wgezyf5g.jpeg
    38,2 KB · Weergaven: 75
  • FB_IMG_1729791696799 (1).jpg
    FB_IMG_1729791696799 (1).jpg
    143,2 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Ik zou echt niet weten waarom je hoorntjes laat zien als je vervolgens aan komt zetten met Billie Eilish.

Overigens: in de huidige tijd ‘hihi’ associëren met taal van meisjes/vrouwen zie ik een festival niet meer doen. Waarom zou het niks voor jongens/mannen zijn?

Volgens mij gaat het inderdaad gewoon Green Day worden.
De hoorntjes kan ook als hint zien, maar ik zie de plek ook als hint.
Daarbij lijkt mij de kaartverkoop die start niet direct een aanleiding om eerder aan te kondigen dan normaal.

Users who are viewing this thread