Rock Werchter 2025

Ik ken niks van photoshop, maar jullie mss wel. De tekst op die tshirt van de aankondiging, is dat gephotoshopt? Of is dat een echte foto genomen afgelopen editie dan? En als het een gephotoshopte foto is, zijn er band shirts van dat kleur? Ook al kunnen ze wss die kleur eveneens aanpassen, het kan mss een hint zijn (?) 😅

Tussen nu en 22 november zijn dan waarschijnlijk alle headliners aangekondigd.
Denk dat ze weer een 'presale' doen want je kan je registreren voor eerdere access voor tickets dus denk dat dan al de headliners bekend zijn en dan voor de 22 een batch met namen

Ik was de site aan het checken en de app, geen nieuws. maar dus op de FB pagina zie ik

'hihi'

is dat een vergezochte hint of gewoon een hihi we hebben een naam voor jullie
hihi klinkt meisjesachtig dus Billie Eilish:), hoop op die naam maar verwacht Green Day

Ik ken niks van photoshop, maar jullie mss wel. De tekst op die tshirt van de aankondiging, is dat gephotoshopt? Of is dat een echte foto genomen afgelopen editie dan? En als het een gephotoshopte foto is, zijn er band shirts van dat kleur? Ook al kunnen ze wss die kleur eveneens aanpassen, het kan mss een hint zijn (?) 😅
kan een foto zijn gegenereerd door AI en dat kan je niet zien of het echt is of niet

Heb nog even een background enhancer over de foto gegooid maar ook dit levert niks op. Denk dat er geen of een heel erg vergezochte hint op de foto staat

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik was de site aan het checken en de app, geen nieuws. maar dus op de FB pagina zie ik

'hihi'

is dat een vergezochte hint of gewoon een hihi we hebben een naam voor jullie
HiHiHi is een nummer van Paul McCartney, maar dat was geen mogelijkheid toch ?

• Leuk
Waarderingen: Skut10
Als ik hihi met Billie Eilish combineer krijg ik het nummer
CHIHIHIRO van haar recentste nieuwe album en huidige tournee HIT ME HARD AND SOFT
Zou het toch een knaller van formaat Billie Eilish zijn?

Deze shirts zijn vorig jaar precies zo verkocht in die kleur, mattie van me heeft er precies zo eentje (zonder de 8AM uiteraard :))

• Leuk
Waarderingen: Paddy en MadMandra27

Users who are viewing this thread