Rock Werchter 2025

Ik was de site aan het checken en de app, geen nieuws. maar dus op de FB pagina zie ik

'hihi'

is dat een vergezochte hint of gewoon een hihi we hebben een naam voor jullie

Ik was de site aan het checken en de app, geen nieuws. maar dus op de FB pagina zie ik

'hihi'

is dat een vergezochte hint of gewoon een hihi we hebben een naam voor jullie
Hihi kan je ook interpreteren als twee keer Hello
Ik zet mijn geld in op The Super Simple Puppets met een exclusieve headline show vol met meezingers zoals deze:

Seven hours after voilet, de band van de bassist van SOAD, staat al op Novarock en Rock Am Ring.
Verder staan ze ook niet op de dag waar nog een headliner ontbreekt, dus dat zou helemaal onlogisch zijn.

Niet de eerste keer dat men dat doet. Iron Maiden heeft het wel eens gedaan met British Lion en ook Sabaton met Majestica. Amaranthe en Dynazty. Ihsahn en Emperor. Sommige wel op dezelfde dag, maar ook een paar niet op dezelfde dag!

Edit: dacht dat ik in het Graspop topic zat, maar ook dan gebeurt het nog wel eens dat een band met side project op hetzelfde festival speelt...

INSTA.jpgINSTA.jpg Eventjes geduld tot morgen 8 uur dus....maar verwacht wel iets speciaals.(headliner of extra concert).

Wel mooi dat de gedachten van; 'herfstvakantie-sluiting' nu ook gewoon de prullenbak in kan voortaan.

Hoppaa gewoon de 1e naam morgen !

• Thinking
Waarderingen: nikita
Laatste jaren toch telkens de grootste/meest unieke naam om te starten. Vorig jaar Foo Fighters, jaar ervoor Stromae en jaar ervoor was het wel uitzonderlijk met Pearl Jam in maart 2021 door corona. Green Day is naam die al veel circuleert. Olivia wellicht niet de naam waar ze mee willen starten. Dus Billie lijkt me logische naam om te openen, als ze die als enige festival hebben. Als LP effectief half november Europese festivalplannen bekendmaakt (of toch in die periode), dan kan je iedere week wel iemand aankondigen de komende week. Met bv. dan Olivia volgende week (embargo dat wegvalt in vakantie) en week erop Green Day.

Of een andere theorie.
Gezien haar geplande vervolg aan haar tournee zal Billie Eilish een waardige afsluiter zijn van Rock Werchter op zondag zes augustus . Zeven juli herneemt ze haar nu gepland tournee in Glasgow. Zaterdag kan ook maar niet donderdag of vrijdag. Denk dat als ze vroeger terugkeert er maar één festival extra gedaan wordt.

Dat is theorie die sommigen er hebben opgeplakt hier op het forum.
Dat komt wel rechtstreeks 'from the horse's mouth' met name een interview in de Tonight show van Billie Eilish. Doe wat moeite om ook de bronnen te verifieren aub. Ze heeft regelmatig wekenlange breaks in haar tournee en het is een feit dat ze dit zelf heeft gezegd dat ze dit bewust doet om mentaal in balans te blijven. Dat zijn feiten geen theorie.
Dat ze al maanden een geheime overeenkomst heeft met Live Nation om aan haar huidige tournee een extra festivalshow in Werchter te breien en dit nu pas bekend te maken dat is pas een theorie. Als er een surprise van de chef komt dan is het wel Billie Eilish.

Niet de eerste keer dat men dat doet. Iron Maiden heeft het wel eens gedaan met British Lion en ook Sabaton met Majestica. Amaranthe en Dynazty. Ihsahn en Emperor. Sommige wel op dezelfde dag, maar ook een paar niet op dezelfde dag!

Edit: dacht dat ik in het Graspop topic zat, maar ook dan gebeurt het nog wel eens dat een band met side project op hetzelfde festival speelt...
Je begrijpt wel dat die beste man dan 4 shows moet spelen in 3 dagen, waarvan minstens 1 dag dus op 2 verschillende locaties moet spelen op 1 dag?
Theoretisch gezien is het natuurlijk mogelijk, maar als dat het plan was geweest was het veel logischer geweest om Seven hours after violet gewoon op de SOAD dag te zetten.

Users who are viewing this thread