Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heeft dat niet te maken met de combi met Olivia Rodrigo? In 2023 Girl in Red in de namiddag op PKP gezien in een tent, imo goede festivalgroep maar geen subheadliner. Op NOS Late staat Girl in Red ook op een subheadliner plaats afgaande op de poster.
Heeft dat niet te maken met de combi met Olivia Rodrigo? In 2023 Girl in Red in de namiddag op PKP gezien in een tent, imo goede festivalgroep maar geen subheadliner. Op NOS Late staat Girl in Red ook op een subheadliner plaats afgaande op de poster.
Maar het moeten daarom geen nieuwe alternatieve headliners zijn. The cure zou er bvb nog gewoon zn plek hebben net als pearl jam. Of een oudere headliner die met een nieuw album komt. Zullen altijd verkopen
Maar het moeten daarom geen nieuwe alternatieve headliners zijn. The cure zou er bvb nog gewoon zn plek hebben net als pearl jam. Of een oudere headliner die met een nieuw album komt. Zullen altijd verkopen
Ik was bij Dean Lewis in Vorst (aan het tappen gelukkig). Wat een zaaddodend saaie, vreselijke nummers heeft die mens. Of nee, nummer moet ik zeggen, want ik ben er redelijk zeker dat hij 18 keer hetzelfde nummer telkens opnieuw speelde, en één keer een halfweg geslaagde cover van Iris van The Goo Goo Dolls.
Ik hoop toch dat de andere grote popnamen op zondag wat beter gaan zijn.
Ik zie fontaines wel doorgroeien, net zoals IDLES die nu toch al een mooie positie krijgen op pukkelpop. Post punk is zowat het main stream gitaargenre geworden op festivals als werchter en pukkelpop
BMTH lijkt me ook klaar voor de stap naar co-head op werchter of head op pukkelpop.
Sam fender (ja ik reken die bij rock) gaat zich dit jaar meer dan bewijzen.
Binnen de rock moeten artiesten zich gewoon door live te overtuigen naar boven werken en jaren zwoegen, bij pop gaat het vaak sneller en kan je met een hit of 2 ineens bovenaan de affiche komen.
Ik was bij Dean Lewis in Vorst (aan het tappen gelukkig). Wat een zaaddodend saaie, vreselijke nummers heeft die mens. Of nee, nummer moet ik zeggen, want ik ben er redelijk zeker dat hij 18 keer hetzelfde nummer telkens opnieuw speelde, en één keer een halfweg geslaagde cover van Iris van The Goo Goo Dolls.
Ik hoop toch dat de andere grote popnamen op zondag wat beter gaan zijn.