Rock Werchter 2025

Vandaag de Slope namen wat ingeluisterd en ik deel de conclusie van velen. Donderdag en vooral vrijdag komen er weer heel wat namen bij die ik graag wil zien:
  • Coheed and cambria
  • English Teacher
  • Lambrini Girls
  • Fat Dog
  • Joey Valence
  • Boston Manor
  • Bad Nerves
  • GEL
  • The Scratch
Zaterdag en zondag elk 2 namen die iets triggeren bij eerste luisterbeurt:
  • Wisp
  • Gurriers
  • Durand Jones
  • Sawyer Hill
Zondag zie ik niet echt goedkomen. Dat zal een heel gezapig dagje worden!

Die twee concerten in het Koninklijk Circus van Patti Smith in oktober zijn trouwens al uitverkocht.

Als ik haar tour bekijk: 2 juli in Stuttgart en 9 juli in Hamburg. Daartussen enkel Down the Rabbit Hole (exacte dag niet bekend). Blijft toch een opvallend gat in dat tourschema. En ze is zo dichtbij ...

• Leuk
Waarderingen: 1979 en jimmywe
Nu London Grammar nog niet bekend is gemaakt voor Pukkelpop en er zaterdagproblemen lijken voor Werchter. Zou dit de band tussen Raye en Sam Fender zijn geweest? En dat ze zich hebben teruggetrokken of dat het niet tot een deal kwam? Nergens op gebaseerd hoor. Maar Pukkelpop zou London Grammar toch allang bekend hebben gemaakt, als ze daar hadden gestaan?

Nu London Grammar nog niet bekend is gemaakt voor Pukkelpop en er zaterdagproblemen lijken voor Werchter. Zou dit de band tussen Raye en Sam Fender zijn geweest? En dat ze zich hebben teruggetrokken of dat het niet tot een deal kwam? Nergens op gebaseerd hoor. Maar Pukkelpop zou London Grammar toch allang bekend hebben gemaakt, als ze daar hadden gestaan?
Denk eigenlijk dat ze gewoon RW doen, want een favorietje daar, maar ze nog kunnen switchen van dag. Afhankelijk of hetgeen op zaterdag al dan niet rondkomt.
Dat is nog voorgevallen in het verleden. Beste voorbeeld was Linkin Park in 2011.

Denk eigenlijk dat ze gewoon RW doen, want een favorietje daar, maar ze nog kunnen switchen van dag. Afhankelijk of hetgeen op zaterdag al dan niet rondkomt.
Dat is nog voorgevallen in het verleden. Beste voorbeeld was Linkin Park in 2011.

Klinkt als een plausibele reden waarom ze ons nog een tijdje in het ongewis laten over de definitieve invulling. Maar waarom dan ervoor kiezen bij de laatste drop helemaal geen enkele zaterdagnaam te lossen??

Klinkt als een plausibele reden waarom ze ons nog een tijdje in het ongewis laten over de definitieve invulling. Maar waarom dan ervoor kiezen bij de laatste drop helemaal geen enkele zaterdagnaam te lossen??
Onderdeel van een pakketje dat samen hangt met London Grammar?

• Leuk
Waarderingen: JP5
Denk dat daar een hele verschuiving is geweest, maar de bevestigingen er niet tijdig waren.
Hetgeen wel was afgeklopt (de Belgen, Slope hebben ze wel gewoon aangekondigd ondertussen).

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread