Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Scissor Sisters zijn aangekondigd voor twee festivals op het Iberische schiereiland in juni. Lijkt mij toch ook nog een inkopper voor Werchter. Ergens late namiddag/vroege avond een uurtje hits knallen in The Barn.
Vooral die zondag bedenkelijk... Gracie Abrams gaat never nooit tijdens Olivia (of überhaupt in de Barn) staan, en verwacht Dean Lewis ook op de main. (Wunderhorse ergens vroeg KlubC vermoedelijk.)
Ik zou er spontaan 6 kunnen opnoemen, inclusief I don't feel like dancing.
Let's have a Kiki is uitgegroeid tot een queer anthem intussen bijvoorbeeld. Zou toch echt makkelijk op de Jessie Ware / Janelle Monae spot van vorig jaar kunnen staan.
Ik zou er spontaan 6 kunnen opnoemen, inclusief I don't feel like dancing.
Let's have a Kiki is uitgegroeid tot een queer anthem intussen bijvoorbeeld. Zou toch echt makkelijk op de Jessie Ware / Janelle Monae spot van vorig jaar kunnen staan.
I Don't Feel Like Dancing is wel het enige dat hier airplay gehaald heeft. Voor het grote publiek is Scissor Sisters een one hit wonder van 20 jaar geleden, zou die toch echt niet zo snel als inkopper bestempelen. En zeker niet voor zulke hoge plaatsen...
I Don't Feel Like Dancing is wel het enige dat hier airplay gehaald heeft. Voor het grote publiek is Scissor Sisters een one hit wonder van 20 jaar geleden, zou die toch echt niet zo snel als inkopper bestempelen. En zeker niet voor zulke hoge plaatsen...
Gho Only the Horses, Take Your Mama en Laura hebben toch ook hun momenten gehad. Soit, ik zie het wel gebeuren, of ik hoop het toch, al is het maar uit pure nostalgie.
Even de Slope namen van zondag aan het luisteren, maar daar zit ook gewoon echt helemaal niks spannends bij he. Hoe krijg je het voor elkaar om zó eenzijdig te programmeren op 1 dag, kan er nog steeds niet bij...
Zoals ik al eerder zei, die dag heeft écht iets uit het rijtje Royal Republic, Biffy Clyro, A Day To Remember, Turnstile, The Story So Far etc. nodig om die dag nog enigszins dragelijk te maken.
Even de Slope namen van zondag aan het luisteren, maar daar zit ook gewoon echt helemaal niks spannends bij he. Hoe krijg je het voor elkaar om zó eenzijdig te programmeren op 1 dag, kan er nog steeds niet bij...
Zoals ik al eerder zei, die dag heeft écht iets uit het rijtje Royal Republic, Biffy Clyro, A Day To Remember, Turnstile, The Story So Far etc. nodig om die dag nog enigszins dragelijk te maken.
Hoe groot is de kans dat Biffy Clyro nog komt. Je zou toch zeggen dat Werchter die niet mag missen past perfect in het tourschema.
Is het volledig uitgesloten dat Korn nog komt spelen. Of delen Werchter en Graspop ook wel eens namen?
Ja geluisterd, maar dit is toch ook weer zonder enige pit? Kijk het hoeft echt niet allemaal kneiterhard of met jankende gitaren te zijn, maar deze hele dag voelt gewoon als een singer songwriters walhalla. Had deze bijv. geruild met Fat Dog ofzo en dan was het alweer een ander verhaal geweest.
Ik vind Allie X dan nog het meest verfrissend van al die Slope namen, en dat zegt meer over de rest.
Ja geluisterd, maar dit is toch ook weer zonder enige pit? Kijk het hoeft echt niet allemaal kneiterhard of met jankende gitaren te zijn, maar deze hele dag voelt gewoon als een singer songwriters walhalla. Had deze bijv. geruild met Fat Dog ofzo en dan was het alweer een ander verhaal geweest.
Ik vind Allie X dan nog het meest verfrissend van al die Slope namen, en dat zegt meer over de rest.
Mja, maar wel erg fijn, ook totaal geen singer songwriter achtige muziek? Misschien ben ik gewoon een te grote fan van dit soort muziek. Alleen jammer dat het wat ongelukkig staat voor Olivia, die ik ook niet wil missen.
De pit zal je bij de dancenamen moeten zoeken vrees ik.
Kans is wel aanwezig dat ik bij Rufus du Sol ga kijken inderdaad, al wat van ingeluisterd en daar zou ik me denk ik wel op kunnen vermaken. Maar goed, neemt niet weg dat een dag met alleen Wunderhorse en RdS (bij gebrek aan beter) niet echt tot de verbeelding spreekt.
Gho Only the Horses, Take Your Mama en Laura hebben toch ook hun momenten gehad. Soit, ik zie het wel gebeuren, of ik hoop het toch, al is het maar uit pure nostalgie.