Rock Werchter 2025

Wat vond je niet goed aan Circa Waves vorige week? Ik was er ook maar heb niet echt dingen gemerkt wat ik minder vond. Corella vond ik zelf inderdaad ook erg goed optreden, was een jaar daarvoor bij hun in EKKO geweest, en daar was het vrij statisch, dus daar zijn ze vooruit op gegaan.
Ik was inderdaad ook in EKKO. Zag daar al grote potentie, want die show was ook gewoon enorm goed. Eerlijk gezegd daarom ook tickets gekocht om ze weer te zien (als voorprogramma dan dit keer). Corella heeft gewoon een veel energiekere show en misschien pakt de muziek mij ook meer.

Ik vond Circa Waves niet echt energiek, veel herhaling van hetzelfde trucje en daardoor veel te langdradig live. Het leek ook alsof ze er niet zo super veel zin in hadden soms. Misschien ligt het aan mij hoor, maar vond het gewoon echt saai.

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Mmm weet het niet zo... Er waren zo'n acts die moeilijk te categoriseren waren zoals Crowed House, Heather Nova, Tears for Fears enz...
Er zijn dagen geweest met Texas als headliner.
Muse en Arctic Monkeys zijn de laatste doorgegroeide " alternatieve" headliners, onder tussen ook al 15 jaar geleden.
De meer Poppy artiesten nemen de plaats in.

Muse en Arctic Monkeys zijn de laatste doorgegroeide " alternatieve" headliners, onder tussen ook al 15 jaar geleden.
Was ook wel een apart jaar, 2000. Texas als headliner was toen ook een verrassende keuze. Moby verving Eurythmics, Live speelde ook die dag. Allemaal op hun top.
Dag erna had je normaal combo Pearl Jam en The Cure, die eigenlijk beide apart een dag konden dragen. Maar goed, Pearl Jam verhaal is gekend. Moby en Live speelden ook terug die dag.

Memories.

• Leuk
Waarderingen: phil
Daarom proberen ze wat met vorig jaar maneskin en dit jaar Sam Fender

Zou ik ook raar vinden. Het zijn zeer identieke bands, om die dan gelijk te programmeren zou weer iets vreemds zijn.
Ik geloof niet dat ze zullen overlappen, maar ik verwacht Amyl wel als derde act op de main, dus dan krijg je er gegarandeerd Lambrini Girls knal achter.

Je kunt ze dus beide meepikken, maar hebt er wel wat uithoudingsvermogen voor nodig.

• Haha
Waarderingen: frank foert
Werchter en PKP ook wel een hoop namen met elkaar geruild dit jaar tov vorig jaar.
The beaches, last dinner party, Lola young en nog wel een flink aantal

Scissor Sisters zijn aangekondigd voor twee festivals op het Iberische schiereiland in juni. Lijkt mij toch ook nog een inkopper voor Werchter. Ergens late namiddag/vroege avond een uurtje hits knallen in The Barn.

Users who are viewing this thread