Rock Werchter 2025

A Day To Remember moet echt gewoon. Nieuw album, past perfect in het tourschema, nog geen andere Belgische datum. Make it happen!
Als er nog een metalcore naam bij komt hoop ik toch op Architects, nieuwe plaat beloofd beste in jaren te zijn van hen,
+ staan paar dagen na werchter met linkin park in duitsland.
Beide mag ook wel ;)

Sam Fender op de Werchterdonderdag met een show op de F1 British Grand Prix. Tot zover de rustpauze voor zijn shows op RW en DTRH.
(Raye speelt daar trouwens op de vrijdag, dagje voor haar RW show - ook een slopend schema voor 'r.)

F1BritishGrandPrix-line-up-poster.jpeg

Ik zie de halflege weide voor ze op die donderdag 2 jaar geleden nog voor me. Wat een natte boterham was dat.

Het Stromae nummer vlak voor hun show was meteen het hoogtepunt.
Objectief gezien was dat wel een nette vervanger van bepaalde grootte. Dat ik het zelf maar niks vind, dat is iets anders.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Dat was een heerlijke show idd. Daarna heb ik hun show op ADE nog meegepakt maar dat kon echt op geen enkele manier tippen aan hun Barn optreden.
Was in de KluB C.
Met Aurora en Röyksopp stond daar toen een heerlijk één-tweetje.
Niks moeten merken van de regen, en bijna niets van Mumford.

Of hij doet op RW wat rustiger aan.

Als je met die ingesteldheid van 'ik moet spelen met de rem op, want anders haal ik mijn shows niet' een optreden moet geven, dan moet je jezelf als artiest toch even gaan bezinnen.

Als hij er weer de brui aan gaat moeten geven, omdat hij zijn schema te vol liet boeken, dan zou dat stevig gezichtsverlies zijn in elk geval. Hij staat nu klaar voor het trapje hoger, maar dat zou met zijn muil op de onderste trede knallen zijn.

Users who are viewing this thread