Rock Werchter 2025

Behalve Coheed and Cambria allemaal onbekende namen. Volgens mij heb ik wel Emmy d'Arc eens gezien als voorprogramma van Simply Red de laatste keer in het sportpaleis.

Moet me nog verdiepen in de meeste namen, Fat Dog, Gurriers en Bad Nerves vallen sws wel in mijn straatje.

Maar die zondag is vooralsnog letterlijk alleen Wunderhorse die me aanspreekt, echt niet best...

Christus te paard, die zondag wordt inderdaad heel lastig om door te komen. Durand Jones en misschien Wunderhorse en dan houdt het, denk ik, wel op. Wel prima toevoegingen voor de rest met Peter Cat Recording Co., Gurriers, Lambrini Girls, Fat Dog, GEL, Coheed and Cambria, Joey Valence & Brae en English Teacher.

Love you stagiair by the way.

Ff in gaan luisteren voor de zondag of daar nog gitaren tussenzitten
Gel herinner ik me dat die op Graspop dit jaar staan of vorig jaar stonden. Dus zal wel een gitaarband zijn. Ik kan me alleen echt niet meer herinneren hoe die klinken. Maar het feit dat ik zelfs niet meer weet of die aangekondigd zijn voor vorig jaar of dit jaar, en het feit dat ik me niet meer herinner hoe die klinken van tijdens mijn inluistersessies, wijst er op dat ik het niet goed vond :ROFLMAO:

Durand Jones, English Teacher en Gurriers wel best leuk hoor. Cohen & Cambria ook wel een verrassing.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Users who are viewing this thread