Rock Werchter 2025

Gelukkkig werkt de "Copy/ Paste" van de forumleden sneller dan de "delete-knop" van Rock Werchter, anders had ik de namen alweer gemist :)

Straks eens luisteren.

Objectief gezien kan je dit natuurlijk nooit een slechte dag noemen het is zelfs een geweldige pop dag alleen voor de niet popliefhebber valt er gewoon bar weinig te zien
Eens dat dit voor veel mensen geen slechte dag is, maar voor een combifestival is dit gewoon veel te eenzijdig geprogrammeerd en eenzijdig voor een totaal ander publiek als de overige dagen

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
1 naam erbij op de zondag die ik nog wel oké vind. Voor de rest weer een matige dag. Hoeveel namen komen er nog bij op de zondag?

Nog 25-tal namen te gaan (plus/minus) met daarbij normaal Franz Ferdinand, Berre en Letlive (en Alice Mae al dan niet subtiel aangegeven). Dus nog twintigtal onbekende namen.

Cliffords gezien op ESNS. Ik denk dat de meesten hier dat wel kunnen smaken. Beetje een band voor Kink, postpunk achtig met een goede frontvrouw. Ook nog eens op de zondag! MRCY ook gezien, goede stem en 1 fantastisch nummer. Rest dikke prima. Allie X zou ik het meest nieuwsgierig naar zijn van dit rijtje.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness en Royke
Het kleinste podium van Rock Werchter biedt sinds 2018 plaats aan groots muzikaal avontuur. Het is op enkele jaren tijd uitgegroeid tot een publieksfavoriet. De artiesten worden er vanaf hun eerste noot ondergedompeld in de warmste sfeer die vleugels geeft. Onder andere Sam Fender (headliner Rock Werchter 2025), IDLES, Amyl and the Sniffers, Tom Grennan, Wolf Alice, STONE, Mother Mother, Dry Cleaning en High Vis maakten hier in het verleden hun Rock Werchter-debuut.

De Slope line-up telt 24 namen. Van soul en (post)punk naar singer-songwriter en indie rock. Op donderdag 3 juli staan Julia Wolf, Corella, Lambrini Girls, English Teacher, Sextile en Coheed and Cambria op het podium. Vrijdag 4 juli is het de beurt aan The Scratch, GEL, Bad Nerves, Boston Manor, Joey Valence & Brae en Fat Dog. Zaterdag 5 juli ontdek je almost monday, MRCY, Peter Cat Recording Co., Gurriers, NOFUN! en Wisp. Tot slot sluiten Emmy d’Arc, Cliffords, Allie X, Somebody’s Child, Sawyer Hill en Durand Jones & The Indications het festivalweekend af op zondag 6 juli. Het muzikaal avontuur begint op de Slope.
Op eerste gezicht zonder verdieping in de namen ben ik heel blij met Lambrinin Girls, English Teacher, Sextile, Bad Nerves, Fat Dog, Gurriers, Emmy d'Arc (heeeeel erg blij mee) en Wisp

1 naam erbij op de zondag die ik nog wel oké vind. Voor de rest weer een matige dag. Hoeveel namen komen er nog bij op de zondag?
Ik vrees dat er nog weinig plaats over blijft om er nog een echte rockband tussen te zetten. De namen voor de Slope zijn inderdaad zeer mager en als je weet dat Rufus, Goose en Wunderhorse waarschijnlijk in de Barn op een hoge plaats gaan staan , zit daar nog weinig marge. Op naar een tienerdagje met mijn dochter dus . Wat quality time dan op wat voor mezelf muzikaal zowat de slechtste RW-dag is die ik sinds lang meegemaakt heb.

• Leuk
Waarderingen: Piranha43 en MeesPos
Sow, aardige toevoegingen met Wisp (!), Joey Valence & Brae, Gurriers, English Teacher, Bar Nerves en Fat Dot zeg.

Ik vrees dat er nog weinig plaats over blijft om er nog een echte rockband tussen te zetten. De namen voor de Slope zijn inderdaad zeer mager en als je weet dat Rufus, Goose en Wunderhorse waarschijnlijk in de Barn op een hoge plaats gaan staan , zit daar nog weinig marge. Op naar een tienerdagje met mijn dochter dus . Wat quality time dan op wat voor mezelf muzikaal zowat de slechtste RW-dag is die ik sinds lang meegemaakt heb.
Wunderhorse hoge plaats Barn? 🤔 Lijkt me iets te gul.

Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: jova en Yerko_music
De artiesten waar ik blij mee ben zijn: Corella (al vaak gezien, maar leuke toevoeging), Bad Nerves, Fat Dog, almost monday & Somebody's Child.

Users who are viewing this thread