Rock Werchter 2025

Ja maar ook weer niet dat om te kunnen spreken van tegengewicht. Wunderhorse is een beetje de vreemde eend in de bijt die dag.
Er moeten nog 5 namen moeten bijkomen, kunnen perfect nog 5 rocknamen zijn, waardoor die dag er ook ineens weer evenwichtiger is qua genres.

Er moeten nog 5 namen moeten bijkomen, kunnen perfect nog 5 rocknamen zijn, waardoor die dag er ook ineens weer evenwichtiger is qua genres.
Tuurlijk. Maar als je de Slope namen van donderdag en vrijdag wat in the mix had gegooid op die zondag was het al anders geweest. Nu ja tourtechnisch moet het ook allemaal lukken natuurlijk.

Edit: Bijvoorbeeld Durand Jones en Coheed wisselen en het oogt al anders.

• Leuk
Waarderingen: phil, festirock en jarne
Ik zie net de slope namen voorbij komen, maarehh... Coheed and Cambria? Had die echt groter ingeschat dan afsluiter slope.
Dacht ik initieel ook, maar stonden langs de andere kant niet zo lang geleden met de triple bill Thrice, Coheed & Cambria Touché Amoré gewoon in de Trix.

Was de site een dagje te vroeg? haha

Beste leuke namen voor de Slope. Had eerlijk gezegd ook verwacht dat er in de vorige bekendmakingen Slope namen tussen zaten. Maarja, ik kan Belgische namen niet goed inschatten uiteraard.

Zelfde commentaar als iedereen, de leukste namen staan vooral op donderdag en vrijdag. Nu bvb kiezen tussen Fat Dog of mijn vriendin blij maken en vooraan bij Green Day geraken. Spijtig dat die niet gwn op zondag Slope afsluiten.
Wel veel goede toevoegingen en dan nog wat inluisteren te gaan.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Fat Dog en Gurriers was compleet gekkenhuis in Next van 013 op Here's the Thing. Zeer sterke aanraders, erg genoten toen samen met @Tinus101

Verder ken ik er weinig van, er zal vast zoals gewoonlijk wel wat leuks tussen zitten.

Oh ja en de zondag is nog altijd een natte tosti.

• On fire
Waarderingen: MeesPos en Tinus101
Mijn gok voor de podiumindeling en de plekken die nog open zijn (inclusief de 3 namen die al min of meer uitgelekt zijn):

Donderdag
Main: GLINTSAL – X – Amyl & the Sniffers – De la Soul – Fontaines DC – Deftones – Linkin Park
Barn: X – While She Sleeps – Jacob Collier – Nia Archives – X – Iggy Pop
Klub C: X – Alessi Rose – Mother Mother – X – X – Ezra Collective
Slope: Julia Wolf – Corella – Lambrini Girls – English Teacher – Sextile – Coheed and Cambria

Vrijdag
Main: Sylvie Kreusch – X – Wet Leg – Weezer – girl in red – Simple Minds – Green Day
Barn: X (Berre?) – Lola Young – Warhaus – X – X - Underworld
Klub C: Backseat Lovers - Dikke - Mark Ambor – Arsenal – Caribou - Purple Disco Machine
Slope: the Scratch – GEL – Bad Nerves – Boston Manor – Joey Valence & Brae – Fat Dog

Zaterdag
Main: X – X – Goldband – X (Franz Ferdinand?) – Raye – X – Sam Fender
Barn: X – Amenra – X – Beth Gibbons – Elbow – Maribou State
Klub C: X – X (letlive?) - Blanco White – X – X – Barry Can’t Swim
Slope: almost monday – MRCY – Peter Cat Recording Co. – Gurriers – NOFUN! - Wisp

Zondag
Main: Shaboozey – GOOSE – Pommelien Thijs – X – Gracie Abrams – Noah Kahan – Olivia Rodrigo
Barn: Jokke – Wunderhorse - David Kushner – Dean Lewis – X - Rüfüs du Sol
Klub C: Bolis Pupil – X - Dasha – X – X - Overmono
Slope: Emmy d’Arc – Cliffords – Allie X – Somebody’s Child – Sawyer Hill – Durand Jones & the Indications

Laatst bewerkt:
Wil dat dus zeggen english teacher net voor of net na Fontaines?
Mijn gok voor de podiumindeling en de plekken die nog open zijn (inclusief de 3 namen die al min of meer uitgelekt zijn):

Donderdag
Main: GLINTSAL – X – Amyl& the Sniffers – De la Soul – Fontaines DC – Deftones – Linkin Park
Barn: X – While She Sleeps – Jacob Collier – Nia Archives – X – Iggy Pop
Klub C: X – Alessi Rose – Mother Mother – X – X – Ezra Collective
Slope: Julia Wolf – Corella – Lambrini Girls – English Teacher – Sextile – Coheed and Cambria

Vrijdag
Main: Sylvie Kreusch – X – Wet Leg – Weezer – girl in red – Simple Minds – Green Day
Barn: X (Berre?) – Lola Young – Warhaus – X – X - Underworld
Klub C: Backseat Lovers - Dikke - Mark Ambor – Arsenal – Caribou - Purple Disco Machine
Slope: the Scratch – GEL – Bad Nerves – Boston Manor – Joey Valence & Brae – Fat Dog

Zaterdag
Main: X – X – Goldband – X (Franz Ferdinand?) – Raye – X – Sam Fender
Barn: X – Amenra – X – Beth Gibbons – Elbow – Maribou State
Klub C: X – X (letlive?) - Blanco White – X – X – Barry Can’t Swim
Slope: almost monday – MRCY – Peter Cat Recording Co. – Gurriers – NOFUN! - Wisp

Zondag
Main: Shaboozey – GOOSE – Pommelien Thijs – X – Gracie Abrams – Noah Kahan – Olivia Rodrigo
Barn: Jokke – Wunderhorse - David Kushner – Dean Lewis – X - Rüfüs du Sol
Klub C: Bolis Pupil – X - Dasha – X – X - Overmono
Slope: Emmy d’Arc – Cliffords – Allie X – Somebody’s Child – Sawyer Hill – Durand Jones & the Indications
Still think you should be switching De La Soul and Iggy.

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Jeetje, die donderdag is echt te vol aan het worden voor mij. Die zaterdag daarentegen wordt echt bijslapen en rond zwerven om iets leuks te gaan vinden. Blij dat die zaterdag niet op zondag staat. Anders was de verleiding om naar vroeg huis te gaan best wel erg groot.

Users who are viewing this thread