Rock Werchter 2025

Tuurlijk. Maar als je de Slope namen van donderdag en vrijdag wat in the mix had gegooid op die zondag was het al anders geweest. Nu ja tourtechnisch moet het ook allemaal lukken natuurlijk.

Edit: Bijvoorbeeld Durand Jones en Coheed wisselen en het oogt al anders.
Inderdaad begrijp niet waarom ze coheed op donderdag zetten. Plaats die dan toch op zondag. Die zondag blijft 1 van de slechtste dagen in mn hele werchter carrière. Prima popdag? Tuurlijk maar plaats dan wat op de andere stages wat er tegen op weegt. Je gaat nu op donderdag coheed tegenover deftones, lp zetten

Helaas de beste Slope namen op de stacked donderdag wat mij betreft, en niets interessants erbij op die zondag.

Hopelijk nog iets om te ontdekken…

• Leuk
Waarderingen: phil
Inderdaad begrijp niet waarom ze coheed op donderdag zetten. Plaats die dan toch op zondag. Die zondag blijft 1 van de slechtste dagen in mn hele werchter carrière. Prima popdag? Tuurlijk maar plaats dan wat op de andere stages wat er tegen op weegt. Je gaat nu op donderdag coheed tegenover deftones, lp zetten
Ja ik heb ook helemaal niks met deze themadagen. Op de ene dag rennen en clashen en op de andere dag niet wetende wat je met je tijd aan moet (behalve je laatste munten uitgeven in de Apero)...

Slechte ontwikkeling.

Word een stukken meer naar de Slope gaan dit jaar hoor ik nu al, toch wel erg leuke bandjes. Vorig jaar maar 2 keer naar The Slope geweest waarvan 1 best wel tegenviel.

• Leuk

Niet per se vreemd eigenlijk, als de Slope en Main afwisselend van elkaar spelen. Geen idee of je de Slope kan horen vanaf een mooie positie aan de main?

GEL is toch wel de meest onverwachte naam op deze line-up 😅. Hopelijk spelen ze ook nog ergens anders in de buurt.

En het is dan wel geen rock, maar Durand Jones & The Indications op zondag is wel top. Hun optreden in Trix een paar jaar geleden was voor mij bij de beste van dat jaar.

• Leuk
Even he, Wisp heeft hun meest beluisterde nummer met 100 mil streams, en de volgende zijn allemaal 10+ mil. Is dat wat we tegenwoordig op de Slope neerzetten? 😱

kom ik nu oud of ken ik hier echt bijna niks van. en de naam die ik dan ken coheed and cambria staat op zowat de meest ongelukkige plek ooit tussen deftones en linkin park.

In de post van Rock Werchter, waarin ze artiesten noemen die eerder op The Slope hebben gestaan, worden onder andere Tom Grennan, Dry Cleaning en Wolf Alice genoemd. De rest van de namen zijn artiesten die vorig jaar of dit jaar op Rock Werchter hebben opgetreden/gaan optreden. Zou dit betekenen dat we deze artiesten nog kunnen verwachten, of zit ik nu rare dingen te speculeren?

In de post van Rock Werchter, waarin ze artiesten noemen die eerder op The Slope hebben gestaan, worden onder andere Tom Grennan, Dry Cleaning en Wolf Alice genoemd. De rest van de namen zijn artiesten die vorig jaar of dit jaar op Rock Werchter hebben opgetreden/gaan optreden. Zou dit betekenen dat we deze artiesten nog kunnen verwachten, of zit ik nu rare dingen te speculeren?
Dat betekent dat ze eerder op The Slope hebben gestaan, niet meer.

• Leuk
Waarderingen: jarne en MeesPos
Omdat het planmatig moet uitkomen?

kom ik nu oud of ken ik hier echt bijna niks van. en de naam die ik dan ken coheed and cambria staat op zowat de meest ongelukkige plek ooit tussen deftones en linkin park.
Zit je mss gewoon meer en meer in de metal de laatste jaren? Lijkt me ook niet abnormaal in dat geval.
Kende er in ieder geval al een aantal, zeker van naam.

Users who are viewing this thread