Rock Werchter 2025

Mijn gokje hoe het is nu:

Donderdag:
Main Stage: Glintsal - While She Sleeps - Amyl & The Sniffers - De La Soul - Fontaines DC - Deftones - Linkin Park
Barn: Mother Mother - ... - Jacob Collier - ... - Iggy Pop - ...
KluB C: ... - Alessi Rose - Ezra Collective - ... - ... - Nia Archives
Slope: /

Vrijdag:
Main Stage: ... - Sylvie Kreusch - Wet Leg - Weezer - Girl in Red - Simple Minds - Green Day
Barn: ... - Lola Young - Mark Ambor - Warhaus - ... - Underworld
KluB C: Dikke - ... - ... - Arsenal - Caribou - Purple Disco Machine
Slope: The Backseat Lovers

Zaterdag:
Main Stage: ... - ... - Franz Ferdinand - Goldband - RAYE - ... - Sam Fender
Barn: ... - ... - ... - Beth Gibbons - Elbow - Maribou State
KluB C: ... - ... - ... - Blanco White - ... - Barry Can't Swim
Slope: Letlive.

Zondag:
Main Stage: ... - David Kushner - Pommelien Thijs - Dean Lewis - Gracie Adams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo
Barn: Jokke - Shaboozey - ... - ... - ... - Rufus Du Sol
KluB C: ... - ... - Bolis Pupul - Dasha - Overmono - Goose
Slope: Wunderhorse

Waarschijnlijk te optimistisch, maar altijd het gokje waard.

The Backseat Lovers opener Main & Wunderhorse ook op Main?

Tja gaat me meer over wat je tegenover mekaar zet. Mainstream lijkt me meer elke dag voor elk wat wils ipv die themadagen die sommige dagen gewoon niet interessant maken
Is ook vaak omdat dit op vraag van de artiesten zelf is. Om een programma samen te stellen op maat van hun fans.

Is ook vaak omdat dit op vraag van de artiesten zelf is. Om een programma samen te stellen op maat van hun fans.
In het verleden had je dat toch minder. Je gaat gewoon op de duur veel minder combis op je festival hebben (en minder consumptie). Is net het fijne aan een festival als werchter dat je elke dag wel wat vindt wat je leuk vindt. Als je dan een dag gaat vullen met alles wat hetzelfde...
Maar ok ik hoop dat we in de barn nog wat krijgen die dag

• Leuk
Waarderingen: musicislife en phil
In het verleden had je dat toch minder. Je gaat gewoon op de duur veel minder combis op je festival hebben (en minder consumptie). Is net het fijne aan een festival als werchter dat je elke dag wel wat vindt wat je leuk vindt. Als je dan een dag gaat vullen met alles wat hetzelfde...
Maar ok ik hoop dat we in de barn nog wat krijgen die dag
Zeker, ik heb zelf nog Bryan Adams gezien voor Metallica. Ik wil maar zeggen...
Maar volgens mij zijn de tijden nu weer anders, en ik heb toch het idee dat zondag alle opties wel goed vallen, en dat die combinatie ervoor zorgt dat je nu een zeer uitgesproken themadag hebt. Green Day wou vroeger per se het één en ander op hun dag hebben spelen, en nu speelt er quasi niks op de main dat echt goed aansluit op Green Day.

Do
Must: Linkin Park, Fontaines DC , Deftones
Leuk: While She Sleeps, Coheed and Cambria , Correla
Mis: lambrini Girls

Vr
Must: Green Day, Simple Minds, Boston Manor
Leuk: Weezer, Fat Dog , Bad nerveus, The Scratch
Mis: Underworld, Wet Leg

Za
Must: Sam Fender, Amenra, Gurriers
Leuk: Wisp
Mis: Raye, Goldband(met vriendin)

Zo
Must: Wunderhorse
Leuk:/
Mis: Sombody's Child, Cliffords , Noah Kahan en Dean Lewis ( laatste 2 met vriendin)

Donderdag en vrijdag echt al top dagen, zaterdag nog een of 2 echt leuke namen en heb ik ook een topdag. Zondag word gewoon gezellig afsluiten met de groep en wunderhorse bekijken

Donderdag:
Main Stage: Glintsal - While She Sleeps - Amyl & The Sniffers - De La Soul - Fontaines DC - Deftones - Linkin Park
Slope: Julia Wolf - Corella - Lambrini Girls - English Teacher - Sextile - Coheed & Cambria

Vrijdag:
Main Stage: The Backseat Lovers - Sylvie Kreusch - Wet Leg - Weezer - Girl in Red - Simple Minds - Green Day
KluB C: Dikke - Berre - ... - Arsenal - Caribou - Purple Disco Machine
Slope: The Scratch - Gel - Bad Nerves - Boston Manor - Joey Valence & Brae - Fat Dog

Zaterdag:
Barn: Letlive. - ... - Amenra - Beth Gibbons - Elbow - Maribou State
KluB C: Alice Mae - ... - ... - Blanco White - ... - Barry Can't Swim
Slope: Almost Monday - MRCY - Peter Cat Recording Co. - Gurriers - NOFUN! - Wisp

Zondag:
Main Stage: ... - David Kushner - Pommelien Thijs - Dean Lewis - Gracie Adams - Noah Kahan - Olivia Rodrigo
KluB C: ... - Wunderhorse - Bolis Pupul - Dasha - Overmono - Goose
Slope: Emmy D’Arc - Cliffords - Allie X - Somebody’s Child - Sawyer Hill - Durand Jones & The Indications

Heb de andere bevestigen er ook al mee tussen gegooid. Nog 21 spots te verdelen.
- In het beste geval krijgen we nog van grootste namen FKA Twigs en London Grammar.
- Bloc Party zie ik er ook toch nog zeker bijkomen
- Bright Eyes zondag voor de Barn
- Artemas, Glass Animals, The Teskey Brothers, Foster The People en Confidence Man
- Nog een paar kleinere uit groepje Magdalena Bay, Geordie Greep…
- En paar verrassingen waar we nooit zouden op komen

Ja maar LP skip ik, was eerder in de richting Deftones > Coheed.

Dat blijft toch wel een dingetje bij RW hè, die stress omwille van overvolle stages. 😅
Denk dat die route nog wel gaat werken. Bij deftones aan de linkerkant, loop je zo naar the slope.

Terug naar Linkin Park wordt wel lastig. Denk dat wij na Deftones bier en iets te snacken halen en voor een mooie plek bij Linkin Park gaan.

Donderdag:
Slope: Julia Wolf - Corella - Lambrini Girls - English Teacher - Sextile - Coheed & Cambria

Vrijdag:
Main Stage: The Backseat Lovers - Sylvie Kreusch - Wet Leg - Weezer - Girl in Red - Simple Minds - Green Day
KluB C: Dikke - Berre - ... - Arsenal - Caribou - Purple Disco Machine
Slope: The Scratch - Gel - Bad Nerves - Boston Manor - Joey Valence & Brae - Fat Dog

Zaterdag:
Barn: Letlive. - ... - Amenra - Beth Gibbons - Elbow - Maribou State
KluB C: Alice Mae - ... - ... - Blanco White - ... - Barry Can't Swim
Slope: Almost Monday - MRCY - Peter Cat Recording Co. - Gurriers - NOFUN! - Wisp

Zondag:
KluB C: ... - Wunderhorse - Bolis Pupul - Dasha - Overmono - Goose
Slope: Emmy D’Arc - Cliffords - Allie X - Somebody’s Child - Sawyer Hill - Durand Jones & The Indications

Heb de andere bevestigen er ook al mee tussen gegooid. Nog 21 spots te verdelen.
- In het beste geval krijgen we nog van grootste namen FKA Twigs en London Grammar.
- Bloc Party zie ik er ook toch nog zeker bijkomen
- Bright Eyes zondag voor de Barn
- Artemas, Glass Animals, The Teskey Brothers, Foster The People en Confidence Man
- Nog een paar kleinere uit groepje Magdalena Bay, Geordie Greep…
- En paar verrassingen waar we nooit zouden op komen
Denk als je Berre en Backseat Lovers omruild, Goose in de Barn zet en Raye gewoon als sub zet voor Fender je hem wel zo goed als correct hebt. Goose tijdens Rodrigo in KluB C wordt echt met de benen buiten

Morgen nieuwe namen voor Pukkelpop. Zaterdag ticketverkoop als het klopt? Dan volgende week wellicht de laatste namen voor RW. Al zou een podiumindeling al heel wat zijn.
Vorig jaar kregen we de laatste namen op 28 februari, het jaar ervoor op 3 maart dus zal wel ergens de komende weken zijn

Users who are viewing this thread