Rock Werchter 2025

Berre daar geplaatst omdat die wat moet passen met Dikke, omwille van die gitarist. Er zal uiteraard wel wat geswitcht worden ook. We zien wel.

Niet om er iets van te maken, maar dit staat ook in het persbericht:
Onder andere Linkin Park, Green Day, Olivia Rodrigo, Sam Fender, Simple Minds, Deftones, RAYE, Iggy Pop, Noah Kahan, Gracie Abrams en girl in red

Meestal is dat soort opsomming van de belangrijkste namen op de affiche. Misschien zijn er toch nog verrassingen links en rechts?

Drop van vandaag wel heel sterk trouwens. Maakt die blammage van 2 weken terug meer dan goed. Heel blij met JVB, Gurriers, Lambrini Girls en Durand Jones. Voor nu zijn MRCY en The Scratch leuke echt al 2 top ontdekkingen.

Wat betreft de dagen ga ik me op donderdag en vrijdag echt in 2en moeten splitsen, wat een gestackte dagen. Zaterdag met nog de meeste namen te gaan ziet er ook rooskleurig uit en zelfs op zondag ga ik tussen de sky music artiesten door wel een mooi programma kunnen bouwen. Met de zin zit het in ieder geval alweer goed!

• Leuk
Waarderingen: Wout_VS, JP5 en maxi567
Bad Nerves plaatsen een poster waar Circa Waves ook opstaat. Ik denk dat ze een oude poster hebben gebruikt. Wel jammer die had ik er graag bij gehad.

Bijlagen

• IMG_7445.jpeg
    IMG_7445.jpeg
    452 KB · Weergaven: 71
  • Leuk
Waarderingen: Joss
Bad Nerves plaatsen een poster waar Circa Waves ook opstaat. Ik denk dat ze een oude poster hebben gebruikt. Wel jammer die had ik er graag bij gehad.
Als Corella effectief Circa Waves heeft vervangen, mogen we met z’n allen best blij zijn. Vond het optreden afgelopen week in Tivoli van Circa Waves best wel tegenvallen, eerlijk gezegd. Corella was veel energieker en live beter.

Strong opinion incoming: Het feit dat Jokke, Berre en Dikke zo'n grote spots krijgen is nog erger dan de zondag pop-dag. Die zondag hoef ik niet echt iets te zien. Maar dat zijn wel artiesten die ik nog kan waarderen en waar ik respect voor kan hebben voor wat ze verwezenlijkt hebben.

Komend van iemand die Milk Inc, Clouseau, Xink en Pommelien thijs bookingen wel volledig kan vatten, vind ik dit echt een nieuw dieptepunt.

Maar dan nog Circa Waves, Berre, Alice Mae, en allen niet op The Slope? En we hebben al Jokke in The Barn ...

Heb het gevoel dat bands als Wunderhorse en While She Sleeps (met alle respect want beiden vind ik tof) normaliter ook gewoon op de Slope hadden gestaan. Als je het vergelijkt met voorgaande jaren zijn de Slope namen dit jaar op papier toch een stukje kleiner. Hoeft niet perse slecht te zijn, maar dat betekent misschien wel dat spots op andere stages nu worden ingenomen door 'Slope bands' en dat dat het aantal grote of semi grote namen die daar anders hadden gestaan verkleind.

Strong opinion incoming: Het feit dat Jokke, Berre en Dikke zo'n grote spots krijgen is nog erger dan de zondag pop-dag.
Kan iemand deze artiesten vergelijken qua niveau/status met Nederlandse artiesten? Kan me er nu echt geen voorstelling bij maken.

• Leuk
Waarderingen: phil
KlubC?

X - Wunderhorse - Bolis Pupul - Dasha - X - Overmono - Goose
Hopelijk staan ze nog een rijtje hoger dan en wisselen ze met Bolis Pupul. Anders zou het toch veel te vroeg zijn voor een groep met 1.3milj luisteraars p/m op Spotify? Wie verwachten we nog op dat derde slot? Circa Waves...Biffy Clyro?

Users who are viewing this thread