Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met de huidige opstelling van dat podium moet je tijdig bij Deftones vertrekken om op een aangename plaats te staan met een deftig zicht op het podium.
En wil je een aangename plaats bij LP zal je op tijd de Slope moeten verlaten. LP gaat voor een enorm publiek spelen denk ik.
Met de huidige opstelling van dat podium moet je tijdig bij Deftones vertrekken om op een aangename plaats te staan met een deftig zicht op het podium.
En wil je een aangename plaats bij LP zal je op tijd de Slope moeten verlaten. LP gaat voor een enorm publiek spelen denk ik.
GEL is toch wel de meest onverwachte naam op deze line-up . Hopelijk spelen ze ook nog ergens anders in de buurt.
En het is dan wel geen rock, maar Durand Jones & The Indications op zondag is wel top. Hun optreden in Trix een paar jaar geleden was voor mij bij de beste van dat jaar.
Beetje verdiept in alle namen die ik niet ken. Mijn god wat is zondag droevig (mijn mening uiteraard)... Zaterdag ga ik Raye ontzettend missen, maar Ozzy maakt alles goed.
Kende sombody's Child van hun oude nummers en toen de vergelijking met Sam Fender werd gemaakt dacht ik ook eerst echt van he dit is echt compleet wat anders maar toch maar opgezocht en die nieuwe singles klinken wel iets der op maar eens bekijken op een dag waar ik toch waarschijnlijk niks anders heb
Bij de artiesten die de Slope afsluiten, kan je meestal nog wat later inpikken en een degelijke plek hebben. Het blijft RW, waar de headliner op dat moment eigenlijk al het volk naar de Main lokt voor goede plekken en tegelijk speelt ook vaak nog eens de Barnheadliner.
Bij de artiesten die de Slope afsluiten, kan je meestal nog wat later inpikken en een degelijke plek hebben. Het blijft RW, waar de headliner op dat moment eigenlijk al het volk naar de Main lokt voor goede plekken en tegelijk speelt ook vaak nog eens de Barnheadliner.
De voorbije jaren toch gedaan:
- High Vis net voor Foo Fighters
- Prins S en de Geit net voor Dua Lipa
- The Murder Capital net voor Muse
Ook de route (weliswaar bij de oude Slope) The Killers - Jehnny Beth - Red Hot Chili Pepers goed kunnen doen.
Mijn conclusie: het is overdag bij The Slope drukker dan 's avonds laat, door de grotere concurrentie van de Barn en de grote aanstaande mainstage-act rond dat tijdstip, zoals @theblackmadness hierboven ook terecht aanhaalt.