Rock Werchter 2025

Er zit ect wel genoeg moois in deze drop. Ook Bad Nerves en Joey Valence zijn live echt fantastisch. Wisp ben ik erg benieuwd naar.
Ja die twee ook zeer tof. Bad Nerves wel al twee keer gezien, dus geen noodzaak. Benieuwd naar die andere.

Vrijdag wel beste namen over de breedte voor de Slope obv wat ik nu al ken. Donderdag English Teacher en zaterdag Gurriers zijn ook wel lekker. Nu graag als volgende een blokkenschema/volgorde per podium dat ik spoorboekje kan maken 😂

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
Ik vrees dat er nog weinig plaats over blijft om er nog een echte rockband tussen te zetten. De namen voor de Slope zijn inderdaad zeer mager en als je weet dat Rufus, Goose en Wunderhorse waarschijnlijk in de Barn op een hoge plaats gaan staan , zit daar nog weinig marge. Op naar een tienerdagje met mijn dochter dus . Wat quality time dan op wat voor mezelf muzikaal zowat de slechtste RW-dag is die ik sinds lang meegemaakt heb.
Onderschat ik de populariteit van Wunderhorse dat ik aanneem dat ze ofwel opener Main, middag Barn of vooravond Klub C zijn qua positie?

Onderschat ik de populariteit van Wunderhorse dat ik aanneem dat ze ofwel opener Main, middag Barn of vooravond Klub C zijn qua positie?
Ik hoop dat ze toch op een later slot staan , of het nu in de barn of de KlubC is maakt niet uit. Zou jammer zijn moesten ze als eerste op de Main staan.
Voor iemand die toch liever een beetje rock/indie hoort is dat zowat de enige groep die momenteel geboekt staat voor zondag. Ik had gehoopt op Gurriers en Julia Wolf op zondag , maar die hebben ze weer op andere dagen gezet.

Ik hoop dat ze toch op een later slot staan , of het nu in de barn of de KlubC is maakt niet uit. Zou jammer zijn moesten ze als eerste op de Main staan.
Voor iemand die toch liever een beetje rock/indie hoort is dat zowat de enige groep die momenteel geboekt staat voor zondag. Ik had gehoopt op Gurriers en Julia Wolf op zondag , maar die hebben ze weer op andere dagen gezet.
Ahja Wunderhorse staat er de zondag, dus lijkt me al sowieso geen Main te worden. Afsluiter Slope leek me het meest logische op voorhand, maar lijkt het dus niet te worden gezien de aankondigingen. Ik hoop met je mee!

• Leuk
Waarderingen: jova

Users who are viewing this thread