Rock Werchter 2025

De optredens die mij het meest zijn bijgebleven van The Slope de laatste jaren: Dead Poet Society (!), The Reytons, Skindred, Hot Milk, Scowl, The Clockworks.

Helaas Neck Deep & High Vis moeten missen, maar na de mainstage heb ik daar toch wel de meeste tijd doorgebracht de laatste jaren.
The Twilight sad in 2019!

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Kanttekening; ik was volop kabaal aan het maken op de trekker toen meende ik het te horen.
Grote podium verstond ik , na het draaien van The Passenger.
Als aanloop naar de aankondigingen van vanavond voor The Slope

Teen mortgage
Split system
Tramhaus
Personal trainer
Bad nerves
Soft play
The thing
Pigs pigs pigs pigs pigs pigs pigs
Divorce
Witch
Gurriers
Durand jones and the indiciations
En tis ok

• Leuk
Waarderingen: Tinus101
Kanttekening; ik was volop kabaal aan het maken op de trekker toen meende ik het te horen.
Grote podium verstond ik , na het draaien van The Passenger.
Als aanloop naar de aankondigingen van vanavond voor The Slope
ze zei dat die binnenkort op het "grote grote podium" van werchter zou staan dus je hebt het goed gehoord

Zeggen ze niks verkeerd mee natuurlijk
Klopt, ik meen ook niet het gouden ei gevonden te hebben. Ik vind het puur leuke speculatie ;) Zo vaak hoor je niet iets wat betrekking heeft op podia/programmering. De Werchter-organisatie is toch heeeeeeel erg achter gesloten deuren (en maar goed ook dat zoiets nog wél kan in 2025)

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Voorspelling voor vanavond:
-Letlive.
-Alice Mae
-Almost Monday
-Meltheads
-pigs x7
-Joey Valence en Brae
-Geordie Greep
-Soft Play
-Gurriers
-Fat Dog
-Nieve Ella
-Bar Nerves
-The Lathums
-The Royston Club

En dan nog wat artiesten die niemand aan zag komen

Iggy Pop heeft in 2016 toch bewezen dat hij uitstekend past op de mainstage? Iggy op mainstage en De La Soul in een tent zie ik alleszins beter werken.
Maar na die Barn show terug als vierdelaatste op de main lijkt me een beetje een devaluatie. Denk dat als (voor)laatste in de Barn nog altijd logischer is.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Fat Dog, zie die naam hier toch vaak opduiken maar kan daar echt niets mee. Dat Woof album was echt een onding van jewelste.
De plaat trek ik nog wel, maar live vond ik het raar: de energie komt bij deze band echt van de muziek en het publiek, de 'zanger' staat erbij en kijkt ernaar.

Users who are viewing this thread