Rock Werchter 2025

Misschien dat Nele Bigaré en/of Herman Schueremans zelf aan het woord komen in de uitzending vanavond. Gebeurt toch één keer per jaar volgens mij.

Ben al een tijdje niet meer naar Werchter geweest en heb nooit de slope meegemaakt.
Is dat nog een plaats voor (hardere) gitaren dan?
Eerder voor opkomende of kleinere artiesten, het is eigenlijk het kleinste podium niet per se gericht op een genre.
Maar er staan zeker veel opkomende (post)punkbandjes en hardere gitaren.

Ben al een tijdje niet meer naar Werchter geweest en heb nooit de slope meegemaakt.
Is dat nog een plaats voor (hardere) gitaren dan?
Stonden afgelopen jaren namen als palaye royal, high vis, bob vylan, touche amore, sprints, scowl, skindred, sons, militarie gun, neck deep, the chats, kennyhoopla, the Murder Capital, en langer geleden Our last night, zeal and ardor, amyl and the sniffers en Idles,
De goeie feestjes zijn daar ;)

Stonden afgelopen jaren namen als palaye royal, high vis, bob vylan, touche amore, sprints, scowl, skindred, sons, militarie gun, neck deep, the chats, kennyhoopla, the Murder Capital, en langer geleden Our last night, zeal and ardor, amyl and the sniffers en Idles,
De goeie feestjes zijn daar ;)
touche, zeal mogen direct opnieuw daar staan

Allemaal wel te voorspelbaar helaas…
Maar goed, zal wel aan mij liggen.
Dus Berre en Alice Mae ook nog eens erbij. Veel Belgen wel dit jaar

Ik kijk in ieder geval al uit naar de namen, eindelijk wat nieuwe dingen ontdekken. Dat ontbrak toch bij de vorige drops, of ik kende het al (ook positief natuurlijk), of ik was er na een aantal nummers wel klaar mee

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en mattman
Vind de slope altijd een paar parels der tussen hebben staan en hoop zeker dat een gurriers en fat dog er tussen staan. Hoop ook op nog een paar verrassingen net zoals een letlive. Was
Fat Dog, zie die naam hier toch vaak opduiken maar kan daar echt niets mee. Dat Woof album was echt een onding van jewelste.

Maar RW kennende gaan ze die Slope wel volgooien met parels.

De optredens die mij het meest zijn bijgebleven van The Slope de laatste jaren: Dead Poet Society (!), The Reytons, Skindred, Hot Milk, Scowl, The Clockworks.

Helaas Neck Deep & High Vis moeten missen, maar na de mainstage heb ik daar toch wel de meeste tijd doorgebracht de laatste jaren.

• Leuk
Waarderingen: festirock en ChrisV

Users who are viewing this thread