Rock Werchter 2025

Opmerkelijk dat we eerder The Slope zullen kennen dan rest van programma (toch ook nog een 24-tal namen).
Lijkt me duidelijk dat daar nog een serieuze kink in de kabel zit, of ze nog ergens op moeten wachten.

Leuk dat ze het toch zo oplossen dan. Voor ons dan vooral, want deze kleinere Slope namen zullen niet echt zorgen voor de grootste verkoopboost vermoed ik.

Ik hoop toch ook zeker iets van:

Corella, Gurriers, Joey Valence & Brae, Fat Dog, Nieve Ella, Hiqpy, Droom Dit, Lambrini Girls, Wisp

.

Tja, les gouts et les couleurs. Ik begrijp honderd procent waarom het rijtje op zondag voor de oude garde echt wel een heftige combo is, ik had het persoonlijk ook liever wat meer botsend gezien en ipv een Dean Lewis liever een Run the jewels of een Biffy Clyro gezien.

Aan de andere kant snap ik ook waarom sommige het rijtje Gracie Abrams, Noah Kahan , Olivia Rodrigo indrukwekkend sterk geprogrammeerd vinden. Het zijn op Olivia na niet mijn soort namen, maar qua vinger aan de pols kan die line up wel tellen.

Ik ga hard hopen dat de rest van de line up die ze nog aankondigen die dag wat stevig tegengewicht in de schaal legt voor de Festirocks op de weide.
Idd laten we hopen dat een Dean Lewis niet de barn gaat afsluiten maar dat er daar die dag wat anders staat dan wat we op main krijgen. (Sloot 2 jaar geleden klub c af).

Biffy clyro eindelijk eens op werchter zou mooi zijn

• Leuk
Waarderingen: jova en Everyknight
Idd laten we hopen dat een Dean Lewis niet de barn gaat afsluiten maar dat er daar die dag wat anders staat dan wat we op main krijgen. (Sloot 2 jaar geleden klub c af).

Biffy clyro eindelijk eens op werchter zou mooi zijn
Hebben er al 2x gestaan hoor.
1x in Barn vond ik ze top
2e x op main heb ik ze "moeten" missen voor Belgiƫ-Argentiniƫ op WK

De Slope line up is wel een dingetje aan het worden binnen RW, lijkt ook elk jaar grotere artiesten te overtuigen. Als die iets of wat in de buurt komt van vorig jaar, laat maar komen.
Als ik het podium van de Slope van vorig jaar vergelijk met KlubC, dan zou ik als artiest liever op de Slope optreden dan in het wat sfeerloze KlubC. Ben ook benieuwd wat er gaat komen.

Programma vanavond op Studio Brussel
Tof! Als nederlander kennen we Radar als een tv -programma. Wist het avondprogramma van StuBru niet! Dankjewel, ik ga proberen mee te luisteren :D
eindelijk wat nieuws

The Vices, Chloe Slater, Marathon, Public Service Broadcasting (graag in de klubC, maar liever ergens dan nergens) en een Fat Dog, dan valt er weer heel wat leuks te ontdekken daar. en zo nog tal van namen die mogen komen ! :D

Ik ben benieuwd of er vanavond 24 nieuwe namen komen (de volledige Slope line-up) of dat er van de reeds bekende namen een paar op The Slope terecht komen (Wunderhorse?, Backseat Lovers?).

Ik ben benieuwd of er vanavond 24 nieuwe namen komen (de volledige Slope line-up) of dat er van de reeds bekende namen een paar op The Slope terecht komen (Wunderhorse?, Backseat Lovers?).
Ik heb voor mezelf ook al uitgemaakt dat Dikke op de Slope staat, maar kan evengoed vroeg in de KlubC zijn natuurlijk.

Users who are viewing this thread