Rock Werchter 2025

I still find Deftones a really strange booking. They have a terrible live reputation and are not at all well known by the average RW audience. With Iggy Pop - Fontaines - LP you would already have an excellent line-up to close the main + that day was sold out anyway by Linkin Park.

For me it would be ideal if Deftones just subbed the main, it would only benefit the atmosphere at Fontaines.
Everytime I've seen them it's been epic and im only a very casual fan. Also it's always been absolutely rammed. Seems to fit perfectly to me.

Komen er vaak nog the hive tickets op TicketSwap? Of kan ik beter nu een kaartje kopen voor een camping die nog beschikbaar is?

Komen er vaak nog the hive tickets op TicketSwap? Of kan ik beter nu een kaartje kopen voor een camping die nog beschikbaar is?
Er komen er de laatste maanden voor RW wel enkele per dag op, maar het is akelig moeilijk om deze te bemachtigen. Of je beter nu campingtickets koopt voor een andere camping hangt af van hoeveel je er nodig hebt...

• Leuk
Waarderingen: roluf
.
Idd ik denk het nu al: wat staat daar allemaal op main stage die zondag....

Tja, les gouts et les couleurs. Ik begrijp honderd procent waarom het rijtje op zondag voor de oude garde echt wel een heftige combo is, ik had het persoonlijk ook liever wat meer botsend gezien en ipv een Dean Lewis liever een Run the jewels of een Biffy Clyro gezien.

Aan de andere kant snap ik ook waarom sommige het rijtje Gracie Abrams, Noah Kahan , Olivia Rodrigo indrukwekkend sterk geprogrammeerd vinden. Het zijn op Olivia na niet mijn soort namen, maar qua vinger aan de pols kan die line up wel tellen.

Ik ga hard hopen dat de rest van de line up die ze nog aankondigen die dag wat stevig tegengewicht in de schaal legt voor de Festirocks op de weide.

Ik kom net van Gracie Abrams in de Ziggo Dome, Amsterdam. En het was best wel goed! Ik denk dat het zeker geen straf is om te gaan kijken. Mooie act met veel interactie met het publiek. Solide begeleidende band.
En het is toch wel heel mooi om in een zaal te zitten waar iedereen luidkeels meezingt en er een heerlijke ambiance heerst. Dat maak ik zelden mee bij grote artiesten, waar de meesten in het publiek louter hun hoofd meeboppen (ook niks mis mee).
Gisteren bij Spiritbox in de 013, Tilburg, geweest. En dat was ook magistraal. Helaas waarschijnlijk niet op Werchter.

Misschien toevallig, maar toch gek hoeveel artiesten België beginnen over te slaan. Vorig jaar Taylor Swift misgelopen, nu op 1 week tijd geen Kendrick Lamar, Camilla Cabello en Post Malone. Hopelijk geen blijvende trend.
Voor stadionacts wordt dat inderdaad problematisch want geen deftig groot stadion in België. Niet voor voetbal, niet voor concerten, enkel voor 1 keer atletiek 😁. Als ze op een veld willen spelen is er Werchter, Oostende en Dessel.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Users who are viewing this thread