Rock Werchter 2025

Denk persoonlijk dat er nog niks van The Slope bekend is. Dikke is redelijk groot bij de jeugd dus denk wel dat die minstens in de KluB C staat
Zou kunnen. Zag Dikke in september nog op een gratis festival en er stond ocharme, en ik overdrijf niet, volgens mij 30 man wat apathisch te koekeloeren. Had een beetje met 'm te doen eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: Backinblack en Joslittel
Ik heb een stuk van die ab show van Dikke zien passeren. Toont toch echt wel de meerwaarde van een band. De vorige keer dat ik hem zag was gewoon hem en een draaitafel, en dat was afgeraffelde petit Gervais.

Nu is het nog steeds petit Gervais hiphop, maar de gitaar en drum geeft het tenminste wat meer body.

• Geweldig
Waarderingen: Yerko_music
Ik heb een stuk van die ab show van Dikke zien passeren. Toont toch echt wel de meerwaarde van een band. De vorige keer dat ik hem zag was gewoon hem en een draaitafel, en dat was afgeraffelde petit Gervais.

Nu is het nog steeds petit Gervais hiphop, maar de gitaar en drum geeft het tenminste wat meer body.
Dikke heeft meer dan genoeg body hoor hehe

Ik ben benieuwd of er vanavond 24 nieuwe namen komen (de volledige Slope line-up) of dat er van de reeds bekende namen een paar op The Slope terecht komen (Wunderhorse?, Backseat Lovers?).
Zijn die 2 niet veels te groot voor the Slope? The Backseat Lovers heeft bijvoorbeeld op Spotify meer dan 4 miljoen maandelijkse luisteraars.

• Leuk
Waarderingen: Yerko_music
Zijn die 2 niet veels te groot voor the Slope? The Backseat Lovers heeft bijvoorbeeld op Spotify meer dan 4 miljoen maandelijkse luisteraars.
The Backseat Lovers staat ook in een vrij groot font op de Best Kept Secret poster.
Zelfde rijtje als oa. Caribou, Djo, Kneecap, Magdalena Bay, Nilufer Yanya,...

hmm toch nog wat een verschil idd, nuja het kan wel.
spannend!
Aantal Spotify luisteraars zegt dan ook weer niet alles. Wunderhorse (met heel veel credits hier op het forum) heeft 'maar' 1,3 miljoen maandelijkse luisteraars. We zullen zien wat het vanavond wordt.

• Leuk
Waarderingen: phil

Users who are viewing this thread