Rock Werchter 2025

Een band die stopt met touren omwille van het klimaat, die krijgt mijn respect. Al de rest vind ik gewoon hypocriet.
Het leven is niet alleen maar zwart en wit he. Iemand die een duurzamere wereld wilt kan ook minder vlees eten ipv geen. Iemand die gezonder wilt leven kan ook minder alcohol drinken, in plaats van geen.

Laatst bewerkt:
Maar als er dan 1 festival is dat je zou moeten skippen in Europa , dan is het Glastonbury wel. Valt me tegen van Massive Attack.
Omdat het in afgelegen weiland ligt? Voor de rest besteden die ook heel wat moeite in duurzamer festival organiseren en verantwoord met die weide om te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Het leven is alleen maar zwart en wit he. Iemand die een duurzamere wereld wilt kan ook minder vlees eten ipv geen. Iemand die gezonder wilt leven kan ook minder alcohol drinken, in plaats van geen.
Dat vind ik ook hypocriet hoor.
Dus het is alles of niets voor jou, en niets daartussen.
Kijk als je als persoon/band in de muzieksector het milieu zo belangrijk vindt, dan bestaan er andere oplossingen dan op twee jaar tijd gans Europas doorreizen. Qua milieuafdruk kan dat wel tellen. Ik vind het gewoon hypocriet om dan zo met het milieu begaan te zijn. Als ze het dan toch echt zijn, moeten ze het maar radicaal aanpakken en niet meer op tournee gaan, maarja dan verdienen ze te weinig centjes zeker...

Inderdaad, ook blij dat dit op zaterdag staat. Er mag wat rekening gehouden worden met combitickethouders vanaf nu, lees: grotere spreiding per genre over meerdere dagen aub.
Ik vind dat de donderdag echt wel een stuk diverser geworden is in de laatste drop.

Ik vind dat de donderdag echt wel een stuk diverser geworden is in de laatste drop.
Klopt eigenlijk is alleen die zondag nog echt een meer een thema dag. Donderdag heeft een duidelijk lijn maar wel alternatieve en vrijdag is goed balanceert en zaterdag is tot nu toe nog niet heel lekker op elkaar aansluitend per act

Klopt eigenlijk is alleen die zondag nog echt een meer een thema dag. Donderdag heeft een duidelijk lijn maar wel alternatieve en vrijdag is goed balanceert en zaterdag is tot nu toe nog niet heel lekker op elkaar aansluitend per act
Denk zaterdag wat 'poppier' op de main en iets meer gevarieerd in de tenten.

Zondag toch wel in orde voor fans van zowel popmuziek als dance niet? Zal nooit de dag worden voor mensen die alléén gitaren lusten nee.

Zondag toch wel in orde voor fans van zowel popmuziek als dance niet? Zal nooit de dag worden voor mensen die alléén gitaren lusten nee.
Maar die laatsten zullen er wel zijn in die groep van 65.000 combi tickets gok ik. Dus verwacht wel dat de Slope en de tenten hier wat meer op gericht zullen zijn. En misschien komt er wel een pop act in de Barn te staan met een gitaar in de plaats op de Main?
Zo lijkt het op donderdag toch al uiteen getrokken te zijn waar we eerst een gitarendag verwacht hadden.

Dat bedoelde ik ook met thema het is wel duidelijk pop en dance op zondag.

Vind die zaterdag beetje vreemd want ja Sam, Raye en goldband zeker hebben wat pop invloeden of doen pop maar vind ze eigenlijk totaal niet op elkaar aansluiten doordat Sam meer indierock doet, Raye soul/r&b en goldband echt pop

Maar die laatsten zullen er wel zijn in die groep van 65.000 combi tickets gok ik. Dus verwacht wel dat de Slope en de tenten hier wat meer op gericht zullen zijn. En misschien komt er wel een pop act in de Barn te staan met een gitaar in de plaats op de Main?
Zo lijkt het op donderdag toch al uiteen getrokken te zijn waar we eerst een gitarendag verwacht hadden.
Ja, we gaan het zien. Alleen weet ik niet zo meteen wie je uit het rijtje Olivia, Noah, Gracie, Pommelien en Dean Lewis in de Barn kan zetten zonder dat er ongelukken gebeuren. Dus als er nog een gitaar in op die main komt, zal het voor de eerste twee plekken op de main zijn.

Vind die zaterdag beetje vreemd want ja Sam, Raye en goldband zeker hebben wat pop invloeden of doen pop maar vind ze eigenlijk totaal niet op elkaar aansluiten doordat Sam meer indierock doet, Raye soul/r&b en goldband echt pop
Die zaterdag MainStage doet me een beetje denken aan die Stromae dag, met naasts de maestro ook Fender, Stormzy, Zwangere Guy, The 1975, Froukje, CDD. Normaal ook Little Simz heb ik begrepen. Zat ook wel een lijn en een bepaalde doelgroep in.

Ja, we gaan het zien. Alleen weet ik niet zo meteen wie je uit het rijtje Olivia, Noah, Gracie, Pommelien en Dean Lewis in de Barn kan zetten zonder dat er ongelukken gebeuren. Dus als er nog een gitaar in op die main komt, zal het voor de eerste twee plekken op de main zijn.
Ja, op die zondag kan je nog spelen met Kushner, Lewis en Gracie lijkt me. Pommelien, Noah en Olivia zijn de zekerheden op de main.
Ik zie Kushner en Lewis in de Barn spelen, de andere 4 op de Main.

Als de site een indicatie is dan heb je op vrijdag 4 duidelijke Main bands gevolgd door Underworld. In die optiek speelt De La Soul op de Main en Iggy in de tent. Als 4de staat op zondag Rufus, wat wel onze Barn afsluiter zal zijn. Dus dan is de 4de Main spot daar nog weg te geven. En als Maribou State op zaterdag de Barn afsluiter is dan zijn er nog 2 topspots te pakken op de zaterdag. Nu ja, voor hetzelfde geld klopt hier helemaal geen fluit van :LOL:

• Leuk
Waarderingen: JP5 en mattman

Users who are viewing this thread