Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn eigen band is überhaupt nooit begonnen met touren, want zo zijn wij. Take that Massive Attack. We zijn ook niet goed genoeg, maar dat doet er verder niet toe.
Lola Young en Artemas gaan nooit een tent openen, gaan veel hoger staan.
Ook Purple Disco Machine, Amenra en Turnstile (mochten ze er al staan) zullen hoger staan.
Omdat je naar je publiek toe wel iets mag doen. Simple Minds en de la soul speciallekes , ik denk niet dat iemand dat gevoel heeft. Een normale boeking eerder.
Lola Young en Artemas gaan nooit een tent openen, gaan veel hoger staan.
Ook Purple Disco Machine, Amenra en Turnstile (mochten ze er al staan) zullen hoger staan.
Tuurlijk gaat er hier nog een hoop van schuiven. Dit is toch puur een leuke luchtspiegeling om ons te laten zien wat we in het meest gunstige geval nog voorgeschoteld kunnen krijgen?
Echt kritisch schieten doen we later wel, als de clashfinders doorkomen na de volgende 2 aankondigingen.
Dat is waar, maar om dan festivals niet aan te doen, omdat zij 'te weinig' doen aan het milieu terwijl je zelf overal ter wereld naartoe vliegt om te touren is hypocriet. En dan mag gans dit forum hier tegen mij zijn, maakt mij echt niet uit.
Maar denk maar allemaal dat Massive Attack echt goed bezig is.
Het doet mij enorm hard denken aan influencers die oproepen tot klimaatbetogingen, terwijl ze een aantal jaar ervoor ergens op een berg in Azie zaten. Greenwashing van hun eigen geweten noem ik dat.
Dat is waar, maar om dan festivals niet aan te doen, omdat zij 'te weinig' doen aan het milieu terwijl je zelf overal ter wereld naartoe vliegt om te touren is hypocriet. En dan mag gans dit forum hier tegen mij zijn, maakt mij echt niet uit.
Het doet mij enorm hard denken aan influencers die oproepen tot klimaatbetogingen, terwijl ze een aantal jaar ervoor ergens op een berg in Azie zaten. Greenwashing van hun eigen geweten noem ik dat.
Ach, ik kan me goed vinden in je standpunt hoor, met name je laatste stukje
Maar blijkbaar "geeft Massive Attack om het klimaat" en maken ze een verschil t.o.v. anderen. Aan hen om te doen en laten toch? Of dat verschil noemenswaardig is; geen idee, ik ben er niet in geleerd. Artiesten kunnen wel op de podia hun ideeën kenbaar maken/relevanter blijven. Thuis in de bank zullen ze minder bereik hebben als ze blijkbaar zo een duidelijk verschil willen maken voor het milieu.
Ik zit zelf in de groene wereld, productie van planten. Ik zie wekelijks prachtige plaatjes van ambtenaren in de krant met een boompje in de grond. Ziet er fantastisch uit maar daarmee red je de wereld niet. plus; gaat het om het imago van de betreffen de betreffende ambtenaar of om echt een verschil te maken??.... zoveel interpretaties mogelijk. Maarrrrrrrr; dat neemt niet weg dat het geplante boompje niet goed is. Dat lijkt me een mooie vergelijk.
Zie ik dat er een pagina of vier is bijgekomen....
Denk ik...ho ho, nieuwe namen? Was er een leak? Blijkt het voor tachtig procent gezeur te zijn over hoe klimaatvriendelijk / hypocriet een band is die niet eens op Rock Werchter staat.
Zie ik dat er een pagina of vier is bijgekomen....
Denk ik...ho ho, nieuwe namen? Was er een leak? Blijkt het voor tachtig procent gezeur te zijn over hoe klimaatvriendelijk / hypocriet een band is die niet eens op Rock Werchter staat.