Er wordt hier uiteraard hardop gedroomd, en dat mag. Ik denk dat Pearl Jam voorlopig de enige zekerheid is, net zoals Foo Fighters dit na het festival in 2023 was. Verder denk ik dat Metallica, gezien de jubileum-editie en verkoopzekerheid, ook voor 90% zeker is. Op réunies van Oasis of R.E.M. durf ik niet te hopen, er zijn van die ex-bandleden zelf al teveel signalen gekomen dat die kans (zo goed als) nihil is. De kans op Billie Eilish op zaterdag is mi ook zeer groot, tenzij ze alsnog naar een Boutique-editie wordt overgeheveld. Verder denk ik dat we best wat afwachten. Persoonlijk (45 volgend jaar en er serieus aan denkend de 50 jaar RW- editie te koppelen aan mijn allerlaatste 4-dagenrit) hoop ik uiteraard dat ze meer dan anders teruggrijpen naar de geschiedenis, wat ook een beetje logisch zou zijn. Waaróm stonden namen als The smashing pumpkins, Therapy?, Björk of Garbage er dít jaar niet? Ik vergeet er nog enkele, maar dit zijn er toch die in de jaren '90 meegroeiden met het festival? Het wordt weer een boeiend jaar...