Rock Werchter 2025

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
175
134
Nee, zeker ni, willen er echt iets speciaals van maken
Wilde het dit jaar doen maar door mager aanbod van artiesten hebben ze er een draai aan gegeven...
(Het is 51st editie maar festival zelf wordt 50jaar, het is maar hoe je het bekijkt/verpakt)
dus het aanbod is groot volgend jaar.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
361
335
Als Iron Maiden fan zie ik mijn favoriete band niet graag op Werchter. Ik hou daar geen goede herinnering aan over. Er was die dag een soort vijandige sfeer naar alles en iedereen met een Iron Maiden t-shirt. Goed, we zijn intussen vele jaren verder, dus kan de mentaliteit intussen gans anders zijn. Eigenlijk is het al vreemd dat ze daar stonden, want het is algemeen geweten dat Bruce geen hoge hoed op heeft van veel pop acts.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
382
58
Don Fountains dc - bring me the horizon - twenty one Pilots
Vri idles- volbeat - pearl Jam
Zat nothing but thieves - oscar & the wolf - Coldplay
Zon yungblud - blink-182 - Kings of Leon
 

PK82

Playlistbediener
8 jul 2024
9
13
dus het aanbod is groot volgend jaar.
Dat was het 1 jaar en 2 jaar geleden ook rond deze tijd.
En het is denk ik wel duidelijk dat het beide jaren niet scenario A is geworden op alle dagen.
Maar dat maakt het speculeren op zich uiteraard leuker :)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.736
5.090
Mijn wenslijst voor Werchter 2025

1 AURORA
2 Sigrid
3 Pomme
4 Nee 4.
5 Silja Sol
6 Amalie Holt Kleive
7 Lorde
8 Nightwish
9 Gojira
10 Billie Eilish
Gojira heeft inderdaad nog een jaar goed te maken, al passen ze beter op Graspop maar barn head kan ook wel magisch worden.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
955
1.207
Met een nieuw album en geen headline spot kan dat geen kwaad volgens mij ;)
Los dat nieuw album gemist blijkbaar, morgen eens opzetten. Ja, als er nieuw werk is sinds laatste passage dan is het goed voor mij. Geldt dus ook voor Sam Fender, want die zijn nieuw album is ook nog voor dit jaar geloof ik (y)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken