Rock Werchter 2024

Apollo

Nieuw lid
2 dec 2023
2
1
weet iemand hoe laat morgen de parkeer tickets in de verkoop gaan? kan zo snel niks vinden op de socials.
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
186
202
Geen paniek, daar is nu echt nog niks over te zeggen. Wat wel een feit is, is dat je wil voorkomen dat je terrein er verneukt bij ligt, met de regenval van de afgelopen weken.
Idd. 'Ze verwachten een natte editie' is een nogal vreemde uitspraak vind ik. Het festival vindt over ruim een maand pas plaats. Je kan dat dus onmogelijk weten, en er dus ook geen geloofwaardige voorspellingen over doen. Dat er begin juli gevolgen kunnen zijn van een erg natte aanloop is wel perfect mogelijk natuurlijk. We zullen dat moeten zien, al heb ik wel t gevoel dat er zo professioneel mogelijk wordt opgetreden. Hopelijk kan iedereen voldoende comfortabel kamperen...🤞🤞🤞
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
300
200
De grond is verzadigd maar 5 weken nog tot werchter…hopelijk trekt alles bij de komende weken. Mijn dochter gaat morgen naar Intents Festival, daar is het bar en boos…

Zag net post van iemand over hack Ticketmaster, nog niks over gehoord verder, blijf dat wel eng vinden. Staat toch voor hoop geld in zo’n account
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Jo &Sky

Campingartiest
18 mei 2023
51
230
Idd. 'Ze verwachten een natte editie' is een nogal vreemde uitspraak vind ik. Het festival vindt over ruim een maand pas plaats. Je kan dat dus onmogelijk weten, en er dus ook geen geloofwaardige voorspellingen over doen. Dat er begin juli gevolgen kunnen zijn van een erg natte aanloop is wel perfect mogelijk natuurlijk. We zullen dat moeten zien, al heb ik wel t gevoel dat er zo professioneel mogelijk wordt opgetreden. Hopelijk kan iedereen voldoende comfortabel kamperen...🤞🤞🤞
Scusi 😉 Heb me verkeerd geformuleerd: “ze houden rekening met een natte editie”. Maar laat ons idd allemaal hopen op 4 dagen lekker zomerweer 😎
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.847
3.197
Zag net post van iemand over hack Ticketmaster, nog niks over gehoord verder, blijf dat wel eng vinden. Staat toch voor hoop geld in zo’n account
Als je je daar zorgen om maakt: Verander even je Ticketmaster wachtwoord. Zijn inderdaad een hoop gegevens gestolen, maar het lek is gedicht. Als je dan nu je wachtwoord verandert naar een wachtwoord die je nergens anders gebruikt zit je veilig. Helaas zijn je mail en contactgegevens dan nog steeds wel gestolen, maar er is een grote kans dat deze ook bij andere hacks al zijn gelekt.
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Scusi 😉 Heb me verkeerd geformuleerd: “ze houden rekening met een natte editie”. Maar laat ons idd allemaal hopen op 4 dagen lekker zomerweer 😎
Vanaf volgende donderdag droger en zonniger. Wel nog maar 19 graden maar we bouwen op richting juli 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
De grond is verzadigd maar 5 weken nog tot werchter…hopelijk trekt alles bij de komende weken. Mijn dochter gaat morgen naar Intents Festival, daar is het bar en boos…

Zag net post van iemand over hack Ticketmaster, nog niks over gehoord verder, blijf dat wel eng vinden. Staat toch voor hoop geld in zo’n account
Inderdaad, de verzadiging is een probleem. Ik ben werkzaam op een boomkwekerij, de percelen die wij gedraineerd hebben afgelopen najaar(!) zijn nog steeds verzadigd/ vol en direct nat na een bui van enkel5MM. En dan zitten we hier echt op lichte zandgrond wat normaal zo filtert als een zeef.
Het hangt allemaal af van de laatste weken/dagen voor Werchter. Plus met de opbouw wordt er met veel zwaar materiaal gereden. Het valt niet mee om een grasmat dan mooi te houden.

Maargoed, ook de natste editie ooit in 2016 heb ik overleefd met alleen mijn luchtbed waarop het droog was. 4 dagen niet gezeten, enkel snachts op een vlot gelegen. Dat was veruit het vermoeiendste weekend ooit.

Hopelijk heeft je dochter toch een mooie weekend, ik zag het ook voorbij komen hier op het Brabants nieuws ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.403
6.094
Ondertussen bij Open'er, hebben die volgens mij een megabedrag neergelegd en als laatste headliner Hozier aangekondigd. Volgens mij had die dan al een show staan normaal die dag.
 
  • Wow
Waarderingen: swissepfan

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.176
13.373
Ondertussen bij Open'er, hebben die volgens mij een megabedrag neergelegd en als laatste headliner Hozier aangekondigd. Volgens mij had die dan al een show staan normaal die dag.
6 juli niet toch? Vijfde in Ierland, zevende in het VK.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken