Rock Werchter 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.234
5.596
Eerst keer Werchter voor mij na jaren Lowlands.

Vraagje: hoe realistisch is het om nog binnen te komen bij the Blaze, als we rond 19:50 weg zouden gaan bij Avril? Is een van de weinige elektronische acts (bij Lowlands garantie voor megadruk zijn), en ben benieuwd of we hier nog binnen gaan komen als we vlak te voren aan komen kakken.
Ik zou veel vroeger gaan als je echt binnen wil staan
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
155
163
Ik weet zo even niet of ze al voorbij zojn gekomen, maar The Last Internationale een optie op de spot van Bad Omens. Persoonlijk een stuk kleiner, maar staan in het voorprogramma van Tom Morello enkele 2 weken eerder.
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
282
138
Werchter plaatste net een post voor de verjaardag van frontman The Hives. Bij die caption stond er ‘We Have Spoken’. Nu, ik ken the Hives niet echt, dus misschien is het een gezegde van de band, maar het viel me op. Kan iemand me meer vertellen?IMG_0808.jpeg
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.600
4.804
Ik weet zo even niet of ze al voorbij zojn gekomen, maar The Last Internationale een optie op de spot van Bad Omens. Persoonlijk een stuk kleiner, maar staan in het voorprogramma van Tom Morello enkele 2 weken eerder.
staan al op graspop
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
170
191
Eerst keer Werchter voor mij na jaren Lowlands.

Vraagje: hoe realistisch is het om nog binnen te komen bij the Blaze, als we rond 19:50 weg zouden gaan bij Avril? Is een van de weinige elektronische acts (bij Lowlands garantie voor megadruk zijn), en ben benieuwd of we hier nog binnen gaan komen als we vlak te voren aan komen kakken.
Dubbeltje op z'n kant. Ik gok dat je het concert nog zal kunnen beleven, maar toch vrij ver van het podium en mogelijk zelfs buiten de tent. 'Voordeel' vanaf dit jaar is dat de tenten achteraan open zijn en schermen en geluid ook buiten voor beleving zouden moeten zorgen. Ik zou t wel wagen.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
137
107
Nieuwigheidje! DJ seelen kondigt net via zijn fb pagina aan te spelen op de Aperol Spritz stage van Rock Werchter.
Wat mij betreft, als Aperol Spritz-fan, een meerwaarde in vgl met Bacardi. Was dacht ik nog niet aanwezig op de wei van Werchter? Op Pukkelpop waren ze wel al alomtegenwoordig.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
157
170
Kunnen we anders dan andere drank, niet min of meer hetzelfde qua invulling verwachten? Dit was line up vorig jaar..
Casa-Bacardi-Rock-Werchter-2023-300x300[1].jpg
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
42
45
Ik hooooop dat ze iets vergelijkbaars pakken, in hoeverre je ze kunt vergelijken. Maar ze zullen het vooral moeten doen met hetgeen wat voorhanden is.

Fleddy Melcully wordt geopperd, De Staat, John Coffey. Dat zijn er die geen verre reizen hoeven om te leggen.
De Enter Shikari's hebben al meer shows staan en zullen ze misschien niet wegzetten (als ze uberhaupt al willen) als de verdere shows niet uitverkocht zijn.

Maargoed; in het verleden stonden bands vaker op 2 Belse festivals in 1 seizoen. Een overlap met Graspop zou het best passen voor de doelgroep.
Een Pendulum treed ook op. Tussen 30-juni en 11 juli staat er nog niks voor hen. Dat zou een knappe boeking zijn.

Maaarrr; Krezip heeft ook Depeche Mode wel eens "vervangen" op Pinkpop. En zo zijn er wel meer voorbeelden van een totaal andere band i.p.v.
BE-NL artiesten zijn er volop. The Haunted Youth bv., Black Box Revelation speelt voor Bruce op de wei, die kunnen de tourbus laten staan.
Kom er maar in Joost Klein...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken