Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Benieuwd naar het blokkenschema, vooral of ze kiezen voor een andere opzet dan vorig jaar. Bijvoorbeeld op alle of bepaalde dagen 's middags starten in Klub C (en 's avonds dus eindigen in de Barn). Dat zou op vrijdag de kans op rode kruizen bij Snow Patrol een stuk kleiner maken - en mijn schema op donderdag een stuk aangenamer. En op zaterdag hoef ik Benjamin Clementine (groeit bij elke luisterbeurt) niet te laten schieten voor Dua Lipa. Vorig jaar werd de timetable op 7 april bekend, maar toen waren de laatste aankondigingen een stuk later.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luisteraar

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Benieuwd naar het blokkenschema, vooral of ze kiezen voor een andere opzet dan vorig jaar. Bijvoorbeeld op alle of bepaalde dagen 's middags starten in Klub C (en 's avonds dus eindigen in de Barn). Dat zou op vrijdag de kans op rode kruizen bij Snow Patrol een stuk kleiner maken - en mijn schema op donderdag een stuk aangenamer. En op zaterdag hoef ik Benjamin Clementine (groeit bij elke luisterbeurt) niet te laten schieten voor Dua Lipa. Vorig jaar werd de timetable op 7 april bekend, maar toen waren de laatste aankondigingen een stuk later.
Ook benieuwd wat het gaat halen:
- ofwel inzetten op clash headliners / barn (dus barn kan laatste tent zijn)
- of zoals vorig jaar inzetten op de vlottere uitstroom, leegmaken terrein (dan is Barn die eerst sluit interessanter)
 

MeesPos

Campingartiest
9 dec 2023
98
29
Wanneer zouden we het blokkenschema kunnen verwachten? Aankomende weken? Of kunnen we wel een maand ongeveer gaan wachten nog? Ben benieuwd naar de clashes.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Wanneer zouden we het blokkenschema kunnen verwachten? Aankomende weken? Of kunnen we wel een maand ongeveer gaan wachten nog? Ben benieuwd naar de clashes.
Als alles is afgetoetst met de artiesten, en 180x gedubbelcheckt en geconfirmeerd en... dan zal het komen.
Een bepaald jaar heeft 1 artiest dat is enorm lang tegen gehouden trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en MeesPos

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
na de slope aankondiging dan toch maar een vrijdag kaartje gekocht. kan praktisch een hele dag lang bands zien die ik echt wil zien of toch op zen minst mij liggen. en laatste keer sum41
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Zou er nog een kans bestaan dat ze bijvoorbeeld nog met charlotte de witte komen als dansen act na kravitz of zou dat niet reëel zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammerfest

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Charlotte de
Namen zijn gewoon compleet toch nu? Lijkt me sterk dat ze ineens nog meer namen gaan droppen.
Charlotte de Witte kwam vorig jaar als laatste naam omdat er nog een plekje open was. Het is nu compleet en bovendien stond CdW er dus vorig jaar en dit jaar op Pukkelpop.
 

MeesPos

Campingartiest
9 dec 2023
98
29
Charlotte de

Charlotte de Witte kwam vorig jaar als laatste naam omdat er nog een plekje open was. Het is nu compleet en bovendien stond CdW er dus vorig jaar en dit jaar op Pukkelpop.
Aah oke, ja bij een vervanger zou het dan wel kunnen. Maar lijkt me niet dat RW een naam na Lenny nog gaan doen?
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
na de slope aankondiging dan toch maar een vrijdag kaartje gekocht. kan praktisch een hele dag lang bands zien die ik echt wil zien of toch op zen minst mij liggen. en laatste keer sum41
Je bedoelt laatste keer tot hun reunie binnen 5 jaar.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.539
4.427
Je bedoelt laatste keer tot hun reunie binnen 5 jaar.
fries slayer GIF by Omrop Fryslân
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
140
124
Als alles is afgetoetst met de artiesten, en 180x gedubbelcheckt en geconfirmeerd en... dan zal het komen.
Een bepaald jaar heeft 1 artiest dat is enorm lang tegen gehouden trouwens.
Ik herinner me dat we eens tot begin juni hebben moeten wachten. Weet wel niet meer welk jaar. 2018?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken