Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.610
Huh? Overlap van een half uur en ik meen me toch te herinneren dat bij Rosalia The Barn vrijwel het gehele optreden vol was.
Ja, bij Rosalia pas rode kruizen toen de show effectief begon. Dat ze tegenover headliner QOTSA stond, kwam toen dus perfect uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: rocktailerr

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Plassen kan aan de tentopeningen dichtst bij het podium, daar kan je naar het toilet zonder de Barn te verlaten.

Er loopt ook wat personeel rond dat bier verkoopt, dikwijls is het wel wat zoeken naar ze.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.610
Plassen kan aan de tentopeningen dichtst bij het podium, daar kan je naar het toilet zonder de Barn te verlaten.

Er loopt ook wat personeel rond dat bier verkoopt, dikwijls is het wel wat zoeken naar ze.
Ja maar goed, dan moet je ook een heel uur in die tent zitten wachten.
 
Laatst bewerkt:

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.165
4.305
Wat betreft editors: toen duidelijk werd dat die in de Barn zouden staan, werd hier meteen en meermaals de rode kruizen aangekondigd. Dus dit forum net zo schuldig in het creëren van FOMO.
Maar sowieso een oud headliner waar vele vaste werchtergangers goede herinneringen aan hebben in de barn plaatsen . Tja geen verrassing dat het druk wordt toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Waarom verwacht ik bij Snow Patrol eveneens zo een heisa? Toch ook een Werchter 'darling' met niet al te veel passages de laatste jaren.
De andere zullen Iggy gewijs wel meevallen. Het zal vol zijn maar geen massa's.
Ik vind dat Werchter trouwens vorig jaar enkel met Editors uit de bocht is gegaan. Het boomen van Fred daar hebben ze weinig te bepalen over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.495
Waarom verwacht ik bij Snow Patrol eveneens zo een heisa? Toch ook een Werchter 'darling' met niet al te veel passages de laatste jaren.
De andere zullen Iggy gewijs wel meevallen. Het zal vol zijn maar geen massa's.
Ik vind dat Werchter trouwens vorig jaar enkel met Editors uit de bocht is gegaan. Het boomen van Fred daar hebben ze weinig te bepalen over.
Ja dat denk ik dus ook. Snow Patrol wordt natuurlijk hoe dan ook dringen. Maar de waarschijnlijke overlap met Sum41 zal voor veel mensen wel een pijnlijke keuze worden. De rest van de Barn line-up schat ik zelf wat rustiger in. Kan me bijvoorbeeld echt niet indenken dat Bad Omens zo drukte op de been zal brengen. Aardig bekend in het metalwereldje maar daar buiten toch nog niet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.003
261
Ik zou dat niet op de pers steken.

Toen duidelijk werd dat Editors niet op de Main maar in de Barn ging spelen kreeg die aankondiging toch een heel andere dimensie.
Sowieso zijn die gasten op Werchter een graag geziene band.
Zie post van Jimmywe
Op basis van die cijfers was die spot in de Barn perfect normaal.
 

No Code

Playlistbediener
10 jan 2017
34
34
Plassen kan aan de tentopeningen dichtst bij het podium, daar kan je naar het toilet zonder de Barn te verlaten.

Er loopt ook wat personeel rond dat bier verkoopt, dikwijls is het wel wat zoeken naar ze.
Dat blijft toch een van de grootste makken aan de tenten op RW. Bijna geen drink mogelijkheden. Super fijn dat je er in ieder geval naar de wc kan tegenwoordig, maar geen vocht is op zijn minst slecht en ook zelfs onveilig te noemen. Hopen dat ze dit ooit goed aan kunnen passen
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
138
127
Juist, en bij HEARHEAR kon je ook gewoon dwars door de tent lopen tijdens het optreden. Daar is nooit 10.000 man in die tent geweest.
Ik vond het optreden van Editors wel sterk toen. En van waar ik stond was het toch druk.
Op zich was het uiteindelijke concept wel oke van HearHear, alles in (open) tenten. Maar als je die prijs zag voor die line up, dan begreep ik wel dat er geen 20k mensen waren. Ik was er puur voor Editors en Liam G.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
Ik vond het optreden van Editors wel sterk toen. En van waar ik stond was het toch druk.
Op zich was het uiteindelijke concept wel oke van HearHear, alles in (open) tenten. Maar als je die prijs zag voor die line up, dan begreep ik wel dat er geen 20k mensen waren. Ik was er puur voor Editors en Liam G.
Dat was ook zeker een goed optreden. Ik heb ze denk ik 5 keer gezien en nooit viel het me tegen.
Het concept van HearHear was eigenlijk groter denk ik dan dat we gezien hebben, maar de verkoop viel tegen meen ik.

Ook Pixies stonden er toen. Die vond ik sterker dan Edtiors trouwens, superstrak. Dat zijn toch 3 deftige namen. Aangevuld met Sons, Thurston Moore, Whispering Sons, Blood Red Shoes en Future Islands stond er toch een dag die op Werchter ook niet zou misstaan.


Dus die namen samen verkochten nog geen volle Barn.
 

matistuta

Playlistbediener
25 mei 2023
9
10
Ja lijkt me prima. Een boeking zoals The White Buffalo een paar jaar geleden zou ik heerlijk vinden. En graag ook nog twee metal uitschieters. Zag Landmvrks voorbij komen, zoiets erbij graag!
Vond Landmvrks vorig jaar op GMM live toch echt zwaar tegenvallen, en dan dat typische Franse airtje van die frontman daar bovenop, brr! Maar dat is slechts mijn persoonlijke mening natuurlijk. Zou dan zelf eerder een band genre Counterparts of Get The Shot boeken, al heb ik er geen benul van hoe realistisch/plausibel dat is
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
161
126
Dat blijft toch een van de grootste makken aan de tenten op RW. Bijna geen drink mogelijkheden. Super fijn dat je er in ieder geval naar de wc kan tegenwoordig, maar geen vocht is op zijn minst slecht en ook zelfs onveilig te noemen. Hopen dat ze dit ooit goed aan kunnen passen
Als je er nog togen gaat zetten, blijft het volk zeker staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Christiaan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken