Rock Werchter 2024

Moet toch een eerste keer zijn dat je dat hoort. Laat mij het anders schrijven. Een showcase wil je laten gelden (dat weet jij denk ik ook) Veel artiesten pakken die gelegenheid aan om in de zomer veel geboekt te worden. Waarschijnlijk is dit niet het geval bij Pommelien. Kan uiteraard ook zijn voor kleinere festivals.
Voor mij hoeft dit ook niet op Werchter hoor.

Maar ik kan mij niet inbeelden dat festivals met een familiedag, en die zijn er best veel, niet staan te springen om haar te boeken. De eerste die met zijn familiedag naar buiten kwam heeft haar al op de affiche staan.

Als je ze nu nog niet geboekt hebt voor komende zomer zul je waarschijnlijk los te laat komen.

Moet toch een eerste keer zijn dat je dat hoort. Laat mij het anders schrijven. Een showcase wil je laten gelden (dat weet jij denk ik ook) Veel artiesten pakken die gelegenheid aan om in de zomer veel geboekt te worden. Waarschijnlijk is dit niet het geval bij Pommelien. Kan uiteraard ook zijn voor kleinere festivals.
Ze heeft een redelijk aantal zaalshows uitverkocht op enkele minuten. En voorbije zomer stond ze op enkele gratis festivals. Kwam speciaal voor haar zoveel volk opdagen dat het chaos veroorzaakte.

Ik denk niet dat er in België een gebrek aan interesse is. Zal eerder op Nederland gericht zijn.

Ze heeft een redelijk aantal zaalshows uitverkocht op enkele minuten. En voorbije zomer stond ze op enkele gratis festivals. Kwam speciaal voor haar zoveel volk opdagen dat het chaos veroorzaakte.

Ik denk niet dat er in België een gebrek aan interesse is. Zal eerder op Nederland gericht zijn.
Dat vermoed ik dus ook. Hoewel haar club tour in NL bijna uitverkocht is.

Zet er Parkway Drive bij als late night slot en ik zal me prima vermaken die avond.
music video singing GIF by Epitaph Records

Genoeg over pommelien of ze nu gaat komen of niet... hopelijk snel nog nieuwe namen... en of de leuvense erbij zal zijn zullen we wel zien 😁 met een pintje erbij kunnen we veel aan 😂

Heel eerlijk, het zijn hier al een paar pagina's stevige discussies maar ik zie hier niks wat specifiek op een ander persoon is gericht. Zolang dat gebeurd zijn stevige discussies (hoewel niet altijd even gezellig) toch redelijk prima?

Kunnen we het daarna met elkaar er over gaan hebben hoe goed Queens of the Stone Age was en dat ze op retour mogen komen en vinden we elkaar weer aardig.

Merry Christmas!

• Leuk
Waarderingen: festirock en Joslittel
Jammer, net te laat voor een rondje “pommelien hoort niet op RW”! Ik hoor het verschil met een Metejoor oprecht niet.

Maarja, ze is nog niet geboekt dus geen reden om er zo hard op te gaan. We moeten de problemen aanpakken wanneer ze zich stellen.

als je de posters voor de feestdagen van vorig jaar en dit jaar vergelijkt, kan je dus wel echt besluiten dat we nog geen enkele sub of co headliner hebben. daar wordt ik wel heel vrolijk van, nog veel grote spots te vullen. wie zouden die spots kunnen vullen? Zijn er nog lopende geruchten ofzo?

als je de posters voor de feestdagen van vorig jaar en dit jaar vergelijkt, kan je dus wel echt besluiten dat we nog geen enkele sub of co headliner hebben. daar wordt ik wel heel vrolijk van, nog veel grote spots te vullen. wie zouden die spots kunnen vullen? Zijn er nog lopende geruchten ofzo?
Ik mag het hopen… Heel benieuwd welke grote namen hier nog bijkomen eigenlijk op de main. Gaan bij mij toch wel de doorslag geven eigenlijk, hoe langer ik naar de huidige lineup kijk, hoe matiger ik ‘m vind…

• Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 339
Ik zou er toch rekening mee houden dat er geen karrenvracht aan subs en zo meer aankomt. Zoals Jimmy al meermaals aanhaalde, is het duidelijk dat ze voor breedte kiezen. Vorige jaren gooiden ze, op enkele uitzonderingen na, er de grootste namen als eerst uit. Ondertussen zijn er 30 namen bekend. Dat is niet weinig. Er zullen nog mooie namen zoals Parkway Drive (als het lek klopt) aan de line-up worden toegevoegd, maar een sub voor elke aangekondigde headliner lijkt me een utopie. Ongetwijfeld volgen er nog heel wat mooie tentnamen zoals bv. The Streets.

GvF en Royal Blood kunnen mss wel subs zijn

• Wow
Waarderingen: b_lars
Op welke manier kan je dit "wel echt besluiten"?

Het sentiment is nu wel heel voorzichtig. Ik verwacht nog een aantal subs. Parkway Drive op donderdag, Kings of Leon op zondag. En zeker ook nog iets op vrijdag en zaterdag, want Sum41 en Khruangbin zie ik dat niet doen. Verder nog wat leuke tegenhangers als Barnhead.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat we alle subs hebben.

Het is ook niet dat het op andere festivals overloopt van de namen dat hier nog sub zouden kunnen komen spelen. Sam Smith (sub/cohead whatever) had al aangekondigd geweest lijkt me als die geboekt was.
KOL en AF misschien maar dat mag je hier niet zeggen.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread